Powstanie zaplecze kolejowe dla nowego Centrum Logistycznego w Gdyni

C

20-11-2012

  Balticon SA oraz Zarząd Morskiego Portu Gdynia SA - podpisały list intencyjny w sprawie budowy i obsługi zaplecza kolejowego na terenie powstającego w porcie centrum logistycznego. Zgodnie z porozumieniem, Balticon zobowiązał się do długoletniej dzierżawy terenu oraz zbudowanej przez Zarząd Portu w Gdyni infrastruktury.   buy lovaza cheap purchase combivent where to buy budesonide online generic proventil online cheap generic hydrochlorothiazide buy zetia no prescription order ampicillin online buy clomid online cheap cheap paxil online generic tamiflu cialis generic       Spółka zapewni też obsługę serwisową kontenerów wszystkich klientów gdyńskiego centrum logistycznego. Nowe centrum logistyczne powstanie w Gdyni w pobliżu dwóch terminali kontenerowych BCT i GCT. Inwestycja ma na celu skupienie w jednym miejscu operatorów logistycznych, firm spedycyjnych oraz przedsiębiorstw oferujących usługi depot. Takie rozwiązanie pozwoli na znaczne zmniejszenie kosztów obsługi kontenerów oraz skrócenie czasu ich transportu. Bocznica kolejowa dla nowego centrum jest również odpowiedzią na zapotrzebowanie trzech armatorów kontenerowych, obsługujących największy wolumen kolejowy na depot Balticonu w Gdyni: APL, CMA CGM i OOCL. Wszystkie trzy firmy są wieloletnimi partnerami biznesowymi Balticonu i Zarządu gdyńskiego Portu.

 

balticon2012Balticon SA oraz Zarząd Morskiego Portu Gdynia SA – podpisały list intencyjny w sprawie budowy i obsługi zaplecza kolejowego na terenie powstającego w porcie centrum logistycznego. Zgodnie z porozumieniem, Balticon zobowiązał się do długoletniej dzierżawy terenu oraz zbudowanej przez Zarząd Portu w Gdyni infrastruktury.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

 

 

Spółka zapewni też obsługę serwisową kontenerów wszystkich klientów gdyńskiego centrum logistycznego.


Nowe centrum logistyczne powstanie w Gdyni w pobliżu dwóch terminali kontenerowych BCT i GCT. Inwestycja ma na celu skupienie w jednym miejscu operatorów logistycznych, firm spedycyjnych oraz przedsiębiorstw oferujących usługi depot. Takie rozwiązanie pozwoli na znaczne zmniejszenie kosztów obsługi kontenerów oraz skrócenie czasu ich transportu.


Bocznica kolejowa dla nowego centrum jest również odpowiedzią na zapotrzebowanie trzech armatorów kontenerowych, obsługujących największy wolumen kolejowy na depot Balticonu w Gdyni: APL, CMA CGM i OOCL. Wszystkie trzy firmy są wieloletnimi partnerami biznesowymi Balticonu i Zarządu gdyńskiego Portu.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C