Prestiżowe wyróżnienie dla Idea Leasing

C

20-11-2017

Idea Leasing ponownie znalazła się w gronie firm, które przykładają szczególną wagę do najwyższych standardów obsługi swoich klientów. W niezależnym badaniu certyfikującym do tytułu „Firma Przyjazna Klientowi” spółka potwierdziła  jakość obsługi i koncentrację na potrzebach polskich przedsiębiorców.

Idea Leasing ponownie znalazła się w gronie firm, które przykładają szczególną wagę do najwyższych standardów obsługi swoich klientów. W niezależnym badaniu certyfikującym do tytułu „Firma Przyjazna Klientowi” spółka potwierdziła  jakość obsługi i koncentrację na potrzebach polskich przedsiębiorców.

Potrzeby klientów znajdują się w ścisłym centrum zainteresowania całego zespołu Idea Leasing – mówi Marek Bauer, prezes Zarządu Idea Leasing SA. – Cieszę się, że nasze konsekwentne prace nad poprawą jakości obsługi są przez klientów doceniane. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” to dowód na to, że jesteśmy spółką spełniającą wysokie standardy – dodaje.

Idea Leasing po raz drugi przystąpiła do programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Klienci wysoko ocenili spółkę pod względem wszystkich badanych kategorii (ocena współpracy, ocena kontaktu, ogólne zadowolenie, skłonność do rekomendacji). Najważniejszy badany wskaźnik – wskaźnik rekomendacji Net Promoter Score (NPS), w stosunku do badania z roku 2016, wzrósł aż o 10 punktów. To duża satysfakcja, że  klienci doceniają efekty naszej codziennej pracy. W ciągu mijającego roku znacznie zwiększyła się grupa promotorów, co oznacza, że klienci chętniej polecają usługi Idea Leasing – mówi Małgorzata Szmidt-Korczowska, dyrektor Departamentu Operacji Idea Leasing SA. – Zdobyty tytuł obliguje nas także  do dalszego doskonalenia komunikacji z klientami  i usprawniania procesów. Z pewnością skorzystamy z cennych wskazówek, które otrzymaliśmy w trakcie wywiadów. To kluczowe informacje o tym, jakie aspekty obsługi są dla naszych klientów najważniejsze – dodaje.

Prestiżowe wyróżnienie tytułem „Firma Przyjazna Klientowi” przyznane zostało wyłącznie przez klientów Idea Leasing. Podstawą procesu certyfikacyjnego były wyniki niezależnych badań satysfakcji, doświadczeń i prawdopodobieństwa rekomendacji, które przeprowadził organizator programu – Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Badanie zrealizowane zostało w październiku 2017 r.,wzięło w nim udział 300 respondentów. „Firma Przyjazna Klientowi” to już piąte wyróżnienie, które  Idea Leasing zdobyła w 2017 roku.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C