TSL Biznes – będąc partnerem medialnym – zaprasza w imieniu GBI Partners na IX edycję konferencji pod hasłem: “WORLD CLASS LOGISTICS – ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ NA ŚWIATOWYM POZIOMIE”, która odbędzie się 23 – 24 kwietnia br. w Warszawie. Konferencja stwarza niepowtarzalną możliwość wypracowania w gronie praktyków rozwiązań wielu skomplikowanych sytuacji, z którymi można się spotkać w procesie zarządzania poszczególnymi działami.
Szczególne znaczenie ma fakt, iż eksperci, którzy będą dzielili się z uczestnikami swoimi doświadczeniami, tak jak oni są praktykami i każdego dnia spotykają się w pracy zawodowej z wieloma wyzwaniami w zarządzaniu Działami Logistyki oraz w realizacji zadań strategicznych dla biznesu.
Osoby które uczestniczyły w organizowanych przez firmę GBI Partners konferencjach wiedzą, że czas przeznaczony na spotkanie jest doskonałą inwestycją, ponieważ po owych wydarzeniach pozostaje wiele pomysłów i narzędzi, które pomogą w podnoszeniu efektywności w obszarach dla uczestników najważniejszych.
Ogromną wartość dodaną udziału w konferencji dodatkowo stanowi możliwość benchmarkingu z praktykami z różnych branż podczas prezentacji, warsztatów, panelu dyskusyjnego oraz przerw i koktajlu.
Zespół stara się poświęcić maksymalnie dużo czasu na przedyskutowanie spraw szczególnie ważnych – warty podkreślenia jest również fakt, że kontakty nawiązane na konferencjach GBI Partners trwają latami po wydarzeniu.
Zagadnienia prezentowane przez ekspertów na konferencji to m.in.:
– Optymalizacja kosztów logistycznych poprzez efektywne programy i narzędzia stosowane w nowoczesnych łańcuchach dostaw
– Projektowanie skutecznego i funkcjonalnego łańcucha dostaw
– Zarządzanie z sukcesem dużymi ilościami towarów przy jednoczesnym cięciu kosztów – cost deployment
– Minimalizacja wydatków dotycząca ruchu zapasów oraz ich utrzymywania w magazynach
– Quick Wins w mojej firmie w obszarze logistyki – jakie projekty oszczędnościowe przyniosą największe i najszybsze rezultaty
– Przegląd zasad S&OP w OPL dla asortymentu mobile wraz z oceną korzyści wynikających z tej inicjatywy dla organizacji
– Doskonalenie zarządzania powierzchnią magazynową
– Efektywne zarządzanie reklamacjami
– Umowy transportowe/ handlowe z dostawcami
– Optymalizacja w procesach logistycznych
– Budowanie efektywnej współpracy w pracy projektowej
– Mapowanie od dostawcy do klienta
– Optymalne rozwiązania w zakresie IT dla logistyki
– Wpływ kryzysu na logistykę – jak obecna sytuacja gospodarcza przekłada się na cięcie kosztów?
– Jak budować zaangażowanie pracowników Działu Logistyki w sytuacji spowolnienia gospodarczego
– Wpływ obecnej sytuacji na rynku na elastyczność i wdrażanie zmian w obszarze logistyki
Osoby zainteresowane otrzymaniem szczegółowych informacji o konferencji proszone są o kontakt mailowy: beata.mrozek@gbip.com.pl lub telefoniczny: 22 458 66 10