Renault Trucks skoncentruje się jeszcze bardziej na Klientach i umacnia obecność handlową w Europie, wzmacniając i optymalizując działalność. Nowa struktura organizacyjna zostanie wdrożona od stycznia 2020 r., aby w pełni wykorzystać potencjał rynków i marki.
Do tej pory Volvo Group posiadało wspólne organizacje do zarządzania dwiema markami pojazdów ciężarowych Renault Trucks i Volvo Trucks, na większości rynków w Europie.
Dzięki dedykowanym organizacjom Renault Trucks i Volvo Trucks będą w dalszym ciągu zwiększać pełną koncentrację na sprzedaży i Klientach dla każdej z marek.
Nie będzie żadnych zmian w organizacjach sieci obsługi posprzedażnej; Renault Trucks i Volvo Trucks będą kontynuować współpracę tam, gdzie dziś są dwumarkowe Trucks Center oraz autoryzowane punkty obsługi.
„Jesteśmy przekonani, że zespoły dedykowane jednej marce na danym rynku jeszcze bardziej wspomogą naszych Klientów w drodze do sukcesu, ponieważ będziemy lepiej przygotowani na przyszłość i możemy stać się jeszcze bardziej wydajni i skoncentrowani na naszych ambicjach biznesowych”, powiedzieli we wspólnym oświadczeniu, Jean-Claude Bailly, Prezes Renault Trucks Europe i Heléne Mellquist, Prezes Volvo Trucks Europe.
Podobne newsy: Volvo FlowBelow Kit zwiększy wydajność paliwową
W czasie epidemii COVID-19 Renault Trucks wspiera kierowców ciężarówek