ROHLIG SUUS Logistics na Bliskim Wschodzie

C

26-02-2011

ROHLIG SUUS Logistics, jeden z czołowych operatorów logistycznych w Polsce, z początkiem roku 2011 rozszerzył sieć  połączeń drogowych o nową linię drobnicową na Bliski Wschód   Dotychczas klienci mieli możliwość wysyłania towarów na Bliski Wschód przy wykorzystaniu frachtu lotniczego, morskiego lub całopojazdowego. Teraz mogą to robić także w ramach drogowego transportu drobnicowego, do krajów takich jak Syria, Jordania, Arabia Saudyjska oraz Iran.  Jest to przede wszystkim alternatywa dla tych, którzy szukają ekonomicznego rozwiązania dla wysyłki niewielkich partii towaru.   - Uruchomienie nowej linii do krajów Bliskiego Wschodu to nasza reakcja na oczekiwania i potrzeby klientów. Rozwijające się w szybkim tempie rynki tego regionu stają się punktem docelowym wielu polskich towarów. Obecnie obserwujemy szczególne zainteresowanie tym kierunkiem wśród klientów z branży spożywczej i maszynowej. Będziemy starannie analizować dalszy rozwój eksportu do państw regionu i możliwie szybko reagować na związane z tym potrzeby rynku. Jeśli tylko będzie taka potrzeba, rozwiniemy ofertę o kolejne kierunki w tym regionie - mówi Grzegorz Korczyński Kierownik ds. Analiz i Projektów Drobnicy Międzynarodowej w ROHLIG SUUS Logistics   Aktualnie ROHLIG SUUS Logistics jest  jedną z 3 firm, które oferują podobne rozwiązanie. Organizacja przewozów na kierunku bliskowschodnim wymaga znajomości tamtejszego rynku, a przede wszystkim nawiązania współpracy z wiarygodnym i rzetelnym partnerem. Realizację przewozu towarów w region Bliskiego Wschodu operator opiera na wieloletniej współpracy ze sprawdzoną firmą,  z którą od lat  realizuje przewozy do Turcji. Ogromnie ożywienie gospodarcze na Bliskim Wschodzie stale wykazuje tendencje wzrostowe. Według informacji podawanych przez New York Times w Iraku rozpoczął się ekonomiczny ?boom?. Wymiana handlowa tylko z Turcją w 2010 r. wyniosła 6 miliardów dolarów, co stanowi dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2008. Wiele wskazuje na to, że w przyszłości państwa Bliskiego Wschodu mogą okazać się jednym z większych rynków eksportowych na świecie.


ROHLIG SUUS Logistics, jeden z czołowych operatorów logistycznych w Polsce, z początkiem roku 2011 rozszerzył sieć  połączeń drogowych o nową linię drobnicową na Bliski Wschód

 

Dotychczas klienci mieli możliwość wysyłania towarów na Bliski Wschód przy wykorzystaniu frachtu lotniczego, morskiego lub całopojazdowego. Teraz mogą to robić także w ramach drogowego transportu drobnicowego, do krajów takich jak Syria, Jordania, Arabia Saudyjska oraz Iran.  Jest to przede wszystkim alternatywa dla tych, którzy szukają ekonomicznego rozwiązania dla wysyłki niewielkich partii towaru.

 

Uruchomienie nowej linii do krajów Bliskiego Wschodu to nasza reakcja na oczekiwania i potrzeby klientów. Rozwijające się w szybkim tempie rynki tego regionu stają się punktem docelowym wielu polskich towarów. Obecnie obserwujemy szczególne zainteresowanie tym kierunkiem wśród klientów z branży spożywczej i maszynowej. Będziemy starannie analizować dalszy rozwój eksportu do państw regionu i możliwie szybko reagować na związane z tym potrzeby rynku. Jeśli tylko będzie taka potrzeba, rozwiniemy ofertę o kolejne kierunki w tym regionie – mówi Grzegorz Korczyński Kierownik ds. Analiz i Projektów Drobnicy Międzynarodowej w ROHLIG SUUS Logistics

 

Aktualnie ROHLIG SUUS Logistics jest  jedną z 3 firm, które oferują podobne rozwiązanie. Organizacja przewozów na kierunku bliskowschodnim wymaga znajomości tamtejszego rynku, a przede wszystkim nawiązania współpracy z wiarygodnym i rzetelnym partnerem. Realizację przewozu towarów w region Bliskiego Wschodu operator opiera na wieloletniej współpracy ze sprawdzoną firmą,  z którą od lat  realizuje przewozy do Turcji.


Ogromnie ożywienie gospodarcze na Bliskim Wschodzie stale wykazuje tendencje wzrostowe. Według informacji podawanych przez New York Times w Iraku rozpoczął się ekonomiczny ?boom?. Wymiana handlowa tylko z Turcją w 2010 r. wyniosła 6 miliardów dolarów, co stanowi dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2008. Wiele wskazuje na to, że w przyszłości państwa Bliskiego Wschodu mogą okazać się jednym z większych rynków eksportowych na świecie.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C