{modal href=”/images/stories/internet_big.jpg”}{/modal}Wrocławska firma SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o., 1. grudnia br. udostępni klientom najnowszą wersję autorskiego oprogramowania klasy ERP. Aplikacja daje zupełnie nowe spojrzenie na oprogramowanie wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem.
Wcześniej konsultanci przeprowadzili kilkumiesięczne testy, w trakcie których sprawdzali funkcjonalności poszczególnych modułów. Dużej przebudowie uległa architektura systemu i sposób jego użytkowania. Zrezygnowano z osobnych programów (wcześniej był to np. SENTE Sprzedaż i Dystrybucja, SENTE CRM), łącząc dotychczasowe funkcjonalności systemu w jedną aplikację, obejmującą wszystkie obszary funkcjonalne. Daje to użytkownikowi niespotykaną do tej pory wygodę eksploatacji, tworząc jedno, zintegrowane środowisko codziennej pracy.
– Nowa wersja naszego oprogramowania umożliwia elastyczną, intuicyjną analizę dowolnych danych, w tym tworzenie wykresów oraz tabel przestawnych. Użytkownicy zyskują także możliwość efektywniejszego poruszania się po oprogramowaniu, zgodne z najnowszymi standardami interfejsowymi, znanymi choćby z pakietu MS Office – tłumaczy dr inż. Marcin Smereka, dyrektor Działu Rozwoju Oprogramowania w SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W praktyce, innowacyjna, wzorowana na najnowszych rozwiązaniach i trendach produktów Microsoftu koncepcja konfigurowalnego nawigatora, wstążki i pasków narzędzi pozwala użytkownikowi na takie przygotowanie środowiska pracy, aby najczęściej używane przez niego funkcje miał zawsze “pod ręką”. Znacznie rozbudowano możliwości wyszukiwania, filtrowania i grupowania danych, co czyni oprogramowanie efektywniejszym i bardziej ergonomicznym.
Nowa wersja systemu uwzględnia nie tylko zmiany technologiczne, ale i funkcjonalne. Autorzy uzupełnili ją o nowy obszar funkcjonalny “Obieg dokumentów i Workflow”, który wspomaga pracę organizacji w wymiarze, do tej pory właściwym jedynie dla systemów DMS (Document Management Systems), a nie ERP. Dostarcza on takich narzędzi jak repozytoria dokumentów, obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, faksów oraz umożliwia inicjowanie procesów obsługi dokumentów. Oferuje również wspólny terminarz dla wszystkich operatorów systemu, co umożliwia efektywne wspomaganie organizacji pracy grupowej w firmie.
Ponadto, wiele innych obszarów funkcjonalnych zyskało nowe moduły. Dla przykładu w obszarze produkcji wprowadzono moduły kalkulacji i kalkulacji powykonawczej i raportowania produkcji na urządzeniach przenośnych. Z kolei w magazynie wysokiego składu – moduł automatycznego zarządzania zleceniami magazynowymi, a w obszarze logistyki obsługę składów celnych i wiele innych.
W sumie, oprócz wspomnianych (obieg dokumentów, produkcja, wms, logistyka), obecnie system tworzą obszary funkcjonalne, wspomagające zarządzanie finansami i księgowością, personelem, relacjami z klientem (CRM) controllingiem i BI oraz eCommerce.
Nowym i dotychczasowym klientom licencje na oprogramowanie firma udostępnia bezpłatnie, w ramach abonamentu aktualizacyjnego.
Fot. SXC