Siódemka S.A. laureatem Programu “Firma Przyjazna Klientowi”

C

01-10-2010

  {modal href="/images/stories/kurer_siodemki_big.jpg"} {/modal} Otrzymanie Godła to symbol i gwarancja, iż spółka Siódemka S.A. należy do firm przyjaznych dla Klienta, wyróżniając się profesjonalną obsługą. Najważniejsi są nasi klienci, których zaufanie odzwierciedlają wyniki i prognozy  2010 roku. Nasze tegoroczne hasło "Twoje potrzeby nasze rozwiązania" przełożyło się na styl pracy a co za tym idzie na wynik spółki , już dziś szacujemy kilkudziesięciu procentowy wzrost zysku przy ponad 20% wzroście przychodów  - mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej. Każda firma i instytucja przystępująca do Programu oceniana jest pod kątem profesjonalnych standardów dotyczących komunikacji z klientem. Obszary te są analizowane i porównywane przez wybitnych ekspertów branżowych, pod nadzorem niezależnej firmy badawczej. Firmom i instytucjom, które uzyskały najwyższe oceny, przyznawane jest Godło Firma Przyjazna Klientowi. Dla uczestników rynku - klientów firmy Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi symbol - gwarancja, że firma nie tylko profesjonalnie sprzedaje swoje produkty czy usługi, lecz także, że w sposób odpowiedni traktuje klienta w dalszym kontakcie jego związku z firmą. Badania przeprowadzane w ramach audytu obejmują: badanie kwestionariuszowe, indywidualny pogłębiony wywiad (IDI) z osobą odpowiedzialną za sprzedaż / obsługę klienta w organizacji, spotkanie z decydentem biznesowym organizacji, któremu bezpośrednio podlegają sprawy relacji z klientami, badanie Mystery Client w odniesieniu do kontaktu telefonicznego oraz osobistego w punkcie sprzedaży oraz analizy użyteczności serwisu on-line, badanie satysfakcji klientów w oparciu o wywiad za pomocą strony www i wywiad, szczegółową ocenę poszczególnych kanałów komunikacji w opinii klientów, porównanie wyników danej organizacji z docelowymi danymi benchmarkowymi oraz wynikami innych organizacji biorących udział w badaniu w okresie ostatnich 12 miesięcy, porównanie otrzymanych wyników z audytu klienckiego z założeniami efektów polityki relacji z klientem deklarowanymi przez zarząd w ankiecie Customer Care Index. - Otrzymany certyfikat "Firmy Przyjaznej Klientowi" dla nas potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta, tym bardziej jest dla nas ważny, że przyznany dzięki opinii naszych klientów. Na rynku kurierskim jesteśmy od 12 lat. Dziś każdego miesiąca doręczamy ponad milion przesyłek na terenie całego kraju.  W branży usługowej, w której działamy obsługa klienta jest najważniejsza, obejmuje każdy aspekt działania firmy. Klient powinien być zadowolony na każdym etapie współpracy. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że nasza praca została doceniona i wyróżniona przez naszych klientów. Obiecujemy, że  w dalszym ciągu będziemy podejmować  starania  by podnosić poziom jakości obsługi tworząc jeszcze lepsze relacje z klientami. Przyjęta strategia  w tym zakresie już dziś jest źródłem naszego sukcesu, czego wyrazem jest  tytuł Laur Klienta  2009 i 2010 przyznany przez klientów - mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej.

 

{modal href=”/images/stories/kurer_siodemki_big.jpg”}

{/modal}

Otrzymanie Godła to symbol i gwarancja, iż spółka Siódemka S.A. należy do firm przyjaznych dla Klienta, wyróżniając się profesjonalną obsługą. Najważniejsi są nasi klienci, których zaufanie odzwierciedlają wyniki i prognozy  2010 roku. Nasze tegoroczne hasło “Twoje potrzeby nasze rozwiązania” przełożyło się na styl pracy a co za tym idzie na wynik spółki , już dziś szacujemy kilkudziesięciu procentowy wzrost zysku przy ponad 20% wzroście przychodów  – mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej.


Każda firma i instytucja przystępująca do Programu oceniana jest pod kątem profesjonalnych standardów dotyczących komunikacji z klientem. Obszary te są analizowane i porównywane przez wybitnych ekspertów branżowych, pod nadzorem niezależnej firmy badawczej. Firmom i instytucjom, które uzyskały najwyższe oceny, przyznawane jest Godło Firma Przyjazna Klientowi. Dla uczestników rynku – klientów firmy Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi symbol – gwarancja, że firma nie tylko profesjonalnie sprzedaje swoje produkty czy usługi, lecz także, że w sposób odpowiedni traktuje klienta w dalszym kontakcie jego związku z firmą.


Badania przeprowadzane w ramach audytu obejmują:

  • badanie kwestionariuszowe,
  • indywidualny pogłębiony wywiad (IDI) z osobą odpowiedzialną za sprzedaż / obsługę klienta w organizacji,
  • spotkanie z decydentem biznesowym organizacji, któremu bezpośrednio podlegają sprawy relacji z klientami,
  • badanie Mystery Client w odniesieniu do kontaktu telefonicznego oraz osobistego w punkcie sprzedaży oraz analizy użyteczności serwisu on-line,
  • badanie satysfakcji klientów w oparciu o wywiad za pomocą strony www i wywiad,
  • szczegółową ocenę poszczególnych kanałów komunikacji w opinii klientów,
  • porównanie wyników danej organizacji z docelowymi danymi benchmarkowymi oraz wynikami innych organizacji biorących udział w badaniu w okresie ostatnich 12 miesięcy,
  • porównanie otrzymanych wyników z audytu klienckiego z założeniami efektów polityki relacji z klientem deklarowanymi przez zarząd w ankiecie Customer Care Index.

Otrzymany certyfikat “Firmy Przyjaznej Klientowi” dla nas potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta, tym bardziej jest dla nas ważny, że przyznany dzięki opinii naszych klientów. Na rynku kurierskim jesteśmy od 12 lat. Dziś każdego miesiąca doręczamy ponad milion przesyłek na terenie całego kraju.  W branży usługowej, w której działamy obsługa klienta jest najważniejsza, obejmuje każdy aspekt działania firmy. Klient powinien być zadowolony na każdym etapie współpracy. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że nasza praca została doceniona i wyróżniona przez naszych klientów. Obiecujemy, że  w dalszym ciągu będziemy podejmować  starania  by podnosić poziom jakości obsługi tworząc jeszcze lepsze relacje z klientami. Przyjęta strategia  w tym zakresie już dziś jest źródłem naszego sukcesu, czego wyrazem jest  tytuł Laur Klienta  2009 i 2010 przyznany przez klientów – mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej.


Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C