STH Cargo zmienia nazwę i strategię

C

24-02-2017

Firma spedycyjna STH Cargo zmieniła nazwę na Go Logis. Jednocześnie rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju, ukierunkowanej na rozszerzenie zakresu usług logistycznych i wzmocnienie pozycji na polskim i międzynarodowym rynku spedycyjno - transportowym.   „Zdecydowaliśmy się na zmianę nazwy firmy w ważnym dla nas momencie. Po ponad 7-letniej obecności na rynku, zdobyliśmy bogate doświadczenie i know-how, pozyskaliśmy wielu klientów. Doskonale zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że jeśli chcemy konkurować z największymi firmami logistycznymi, nie możemy stać w miejscu, musimy się dynamicznie rozwijać. Nowa nazwa firmy - Go Logis i hasło „Zawsze na dobrej drodze“, którego autorami są nasi pracownicy, podkreśla specjalizację, sposób działania i kierunek, w którym konsekwentnie zmierzamy. Chcemy być jedynym operatorem logistycznym wybieranym przez naszych klientów. Będziemy więc rozszerzać ofertę, szczególnie w zakresie drogowego transportu drobnicowego, wzmocnimy spedycję lotniczą i morską. Nastawiamy się także na transport kombinowany"  mówi Grzegorz Szenejko, założyciel i właściciel Go Logis.    Wyróżnikiem Go Logis na rynku spedycyjno - transportowym będzie obsługa tzw. „trudnych kierunków“, czyli rynków wschodnich, byłych krajów WNP i bliskowschodnich. Firma, odpowiadając na potrzeby klientów, będzie rozszerzać zasięg geograficzny o kolejne kraje w Europie, Azji i na świecie.    „O naszym sukcesie zawsze będą decydowały wysoka jakość obsługi oraz indywidualne podejście do klientów. Dlatego planujemy zwiększyć zatrudnienie, rozbudowując zespół spedytorów międzynarodowych i przedstawicieli handlowych"  podsumowuje Grzegorz Szenejko.

Go LogisFirma spedycyjna STH Cargo zmieniła nazwę na Go Logis. Jednocześnie rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju, ukierunkowanej na rozszerzenie zakresu usług logistycznych i wzmocnienie pozycji na polskim i międzynarodowym rynku spedycyjno – transportowym.

 

„Zdecydowaliśmy się na zmianę nazwy firmy w ważnym dla nas momencie. Po ponad 7-letniej obecności na rynku, zdobyliśmy bogate doświadczenie i know-how, pozyskaliśmy wielu klientów. Doskonale zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że jeśli chcemy konkurować z największymi firmami logistycznymi, nie możemy stać w miejscu, musimy się dynamicznie rozwijać. Nowa nazwa firmy – Go Logis i hasło „Zawsze na dobrej drodze“, którego autorami są nasi pracownicy, podkreśla specjalizację, sposób działania i kierunek, w którym konsekwentnie zmierzamy. Chcemy być jedynym operatorem logistycznym wybieranym przez naszych klientów. Będziemy więc rozszerzać ofertę, szczególnie w zakresie drogowego transportu drobnicowego, wzmocnimy spedycję lotniczą i morską. Nastawiamy się także na transport kombinowany”  mówi Grzegorz Szenejko, założyciel i właściciel Go Logis. 

 

Wyróżnikiem Go Logis na rynku spedycyjno – transportowym będzie obsługa tzw. „trudnych kierunków“, czyli rynków wschodnich, byłych krajów WNP i bliskowschodnich. Firma, odpowiadając na potrzeby klientów, będzie rozszerzać zasięg geograficzny o kolejne kraje w Europie, Azji i na świecie. 

 

„O naszym sukcesie zawsze będą decydowały wysoka jakość obsługi oraz indywidualne podejście do klientów. Dlatego planujemy zwiększyć zatrudnienie, rozbudowując zespół spedytorów międzynarodowych i przedstawicieli handlowych”  podsumowuje Grzegorz Szenejko.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C