TNT Express promuje nowe narzędzie do zarządzania przesyłkami importowymi

C

26-05-2010

  Wprowadzeniu przez międzynarodową firmę kurierską TNT Express nowego narzędzia o nazwie Express Import System towarzyszy kampania marketingu bezpośredniego (Direct Marketing). W ten sposób TNT dociera do tysięcy klientów, którzy w swojej działalności gospodarczej importują towary. Dzięki przygotowanym materiałom oraz informacjom przekazywanym przez przedstawicieli handlowych klienci zapoznają się z istotą działania nowego serwisu.   Celem kampanii jest przede wszystkim szerokie dotarcie do klientów z informacją o nowej usłudze oraz zapoznanie ich z rozwiązaniami webowymi, po które TNT sięga coraz częściej. Kampania potrwa do 18 czerwca br., a jej koncepcja została opracowana przez Dział Marketingu TNT. W kampanii wykorzystano grającą ulotkę ze znanym motywem z "Czterech pór roku" Vivaldiego. Nie jest to przypadek, ponieważ motyw kampanii przedstawia pracownika biurowego z batutą i we fraku dyrygenta.   Slogan "Stwórz własną symfonię przesyłek i skorzystaj z usług TNT w systemie Express Import" podkreśla ważną cechę usługi - pełną kontrolę nad importem towarów, którą gwarantuje system Express Import. To klient decyduje kiedy, skąd i po jakiej cenie odebrać przesyłkę z jednego ze 170 krajów. Klient nie musi kontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Ma do dyspozycji narzędzie pozwalające na zaaranżowanie całego procesu wysyłkowego, a także bieżące śledzenie postępów realizacji zlecenia. Ulotka prezentuje zalety systemu i sposób jego działania pokazując krok po kroku cały proces - od wprowadzenia zlecenia do systemu po doręczenie przesyłki. Klienci, którzy wykazują zainteresowanie mają możliwość uzyskania wszystkich informacji uzupełniających od przedstawicieli handlowych. Ponadto klienci otrzymują pakiet informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, a za wysłanie pierwszej przesyłki w systemie Express Import TNT nagradza ich symbolicznym upominkiem. Istotą działania całego systemu jest narzędzie internetowe dostępne dla klientów ze specjalnej platformy myTNT działającej bezpośrednio ze strony firmowej TNT Express - www.tnt.com.pl. Narzędzie to nie wymaga instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika. Pozwala firmom zarządzać importem towarów ze 170 krajów na świecie. Dzięki wykorzystaniu nowego narzędzia klienci mogą ustalać szczegóły odbioru ze swoimi zagranicznymi partnerami, zlecać podjęcie przesyłek, dobierać optymalne rozwiązanie serwisowe i kosztowe oraz płacić za transport w swojej walucie oraz według stawek z wynegocjowanego lokalnie cennika TNT. TNT Express w swojej strategii marketingowej od wielu lat chętnie sięga po kampanie typu Direct Marketing, uznając je za skuteczne narzędzia wspierające firmę w procesie budowania jej przewagi konkurencyjnej na rynku usług kurierskich. Przeciętny poziom efektywności kampanii Direct Marketing przeprowadzanych przez TNT osiąga poziom 6 - 8 proc. TNT Express przewozi rocznie miliony przesyłek. Rozwój rynków wschodzących takich jak Chiny czy Indie jest jedną z przyczyn wzrostu popytu na przesyłki importowe. W ostatnich latach dynamika wzrostu popytu na usługi importowe jest dużo wyższa niż na przesyłki eksportowe.

 

Wprowadzeniu przez międzynarodową firmę kurierską TNT Express nowego narzędzia o nazwie Express Import System towarzyszy kampania marketingu bezpośredniego (Direct Marketing). W ten sposób TNT dociera do tysięcy klientów, którzy w swojej działalności gospodarczej importują towary. Dzięki przygotowanym materiałom oraz informacjom przekazywanym przez przedstawicieli handlowych klienci zapoznają się z istotą działania nowego serwisu.

 

Celem kampanii jest przede wszystkim szerokie dotarcie do klientów z informacją o nowej usłudze oraz zapoznanie ich z rozwiązaniami webowymi, po które TNT sięga coraz częściej. Kampania potrwa do 18 czerwca br., a jej koncepcja została opracowana przez Dział Marketingu TNT. W kampanii wykorzystano grającą ulotkę ze znanym motywem z “Czterech pór roku” Vivaldiego. Nie jest to przypadek, ponieważ motyw kampanii przedstawia pracownika biurowego z batutą i we fraku dyrygenta.

 

Slogan “Stwórz własną symfonię przesyłek i skorzystaj z usług TNT w systemie Express Import” podkreśla ważną cechę usługi – pełną kontrolę nad importem towarów, którą gwarantuje system Express Import. To klient decyduje kiedy, skąd i po jakiej cenie odebrać przesyłkę z jednego ze 170 krajów. Klient nie musi kontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Ma do dyspozycji narzędzie pozwalające na zaaranżowanie całego procesu wysyłkowego, a także bieżące śledzenie postępów realizacji zlecenia.


Ulotka prezentuje zalety systemu i sposób jego działania pokazując krok po kroku cały proces – od wprowadzenia zlecenia do systemu po doręczenie przesyłki. Klienci, którzy wykazują zainteresowanie mają możliwość uzyskania wszystkich informacji uzupełniających od przedstawicieli handlowych. Ponadto klienci otrzymują pakiet informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, a za wysłanie pierwszej przesyłki w systemie Express Import TNT nagradza ich symbolicznym upominkiem.


Istotą działania całego systemu jest narzędzie internetowe dostępne dla klientów ze specjalnej platformy myTNT działającej bezpośrednio ze strony firmowej TNT Express – www.tnt.com.pl. Narzędzie to nie wymaga instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika. Pozwala firmom zarządzać importem towarów ze 170 krajów na świecie. Dzięki wykorzystaniu nowego narzędzia klienci mogą ustalać szczegóły odbioru ze swoimi zagranicznymi partnerami, zlecać podjęcie przesyłek, dobierać optymalne rozwiązanie serwisowe i kosztowe oraz płacić za transport w swojej walucie oraz według stawek z wynegocjowanego lokalnie cennika TNT.


TNT Express w swojej strategii marketingowej od wielu lat chętnie sięga po kampanie typu Direct Marketing, uznając je za skuteczne narzędzia wspierające firmę w procesie budowania jej przewagi konkurencyjnej na rynku usług kurierskich. Przeciętny poziom efektywności kampanii Direct Marketing przeprowadzanych przez TNT osiąga poziom 6 – 8 proc.


TNT Express przewozi rocznie miliony przesyłek. Rozwój rynków wschodzących takich jak Chiny czy Indie jest jedną z przyczyn wzrostu popytu na przesyłki importowe. W ostatnich latach dynamika wzrostu popytu na usługi importowe jest dużo wyższa niż na przesyłki eksportowe.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C