TNT sponsorem World Press Photo

C

14-06-2010

{modal href="/images/stories/tnt_big.jpg"} {/modal}Od poniedziałku 7 czerwca gości w Warszawie tegoroczna wystawa międzynarodowego konkursu fotografii prasowej World Press Photo. TNT jest globalnym sponsorem World Press Photo od 2003 roku. Jako przedsiębiorstwo prowadzące swoją działalność w ponad 200 krajach świata na wszystkich kontynentach, TNT angażuje się w pomoc w rozwiązywaniu społecznych problemów współczesności takich jak głód, ubóstwo oraz globalne ocieplenie.   - Nie chcemy być bierni wobec otaczającej nas rzeczywistości. Wiemy, że jako globalna organizacja zatrudniająca ponad 160 tys. osób możemy uczynić coś dobrego dla świata. Dlatego wspieramy World Press Photo. Pomagamy w ten sposób rozwijać świadomość społeczną na temat problemów dotykających ludzkość. Ten konkurs fotografii prasowej jest swoistym rocznym reportażem o wydarzeniach na świecie. Wzbudza emocje, skłania do refleksji i zachęca do zajęcia stanowiska w ważkich sprawach, gdyż obraz niejednokrotnie przemawia lepiej niż słowa - mówi Edyta Iroko, Communication & PR Manager, TNT Express Poland.   TNT zajęło się także dystrybucją zaproszeń na warszawski wernisaż. Ekspozycję złożoną ze 168 fotografii można oglądać do 1 lipca w Złotych Tarasach. Do tegorocznej edycji zgłoszono 101 960 prac. Jury wybrało zdjęcia 5 847 fotografów ze 128 krajów. Główną nagrodę przyznano włoskiemu fotografowi Pietro Masturzo. Jego praca przedstawia kobiety na dachu domu w Teheranie protestujące przeciwko wynikom wyborów prezydenckich w Iranie.  W drugiej połowie roku wystawa odwiedzi jeszcze Kraków i Opole.

{modal href=”/images/stories/tnt_big.jpg”}

{/modal}Od poniedziałku 7 czerwca gości w Warszawie tegoroczna wystawa międzynarodowego konkursu fotografii prasowej World Press Photo. TNT jest globalnym sponsorem World Press Photo od 2003 roku. Jako przedsiębiorstwo prowadzące swoją działalność w ponad 200 krajach świata na wszystkich kontynentach, TNT angażuje się w pomoc w rozwiązywaniu społecznych problemów współczesności takich jak głód, ubóstwo oraz globalne ocieplenie.

 

– Nie chcemy być bierni wobec otaczającej nas rzeczywistości. Wiemy, że jako globalna organizacja zatrudniająca ponad 160 tys. osób możemy uczynić coś dobrego dla świata. Dlatego wspieramy World Press Photo. Pomagamy w ten sposób rozwijać świadomość społeczną na temat problemów dotykających ludzkość. Ten konkurs fotografii prasowej jest swoistym rocznym reportażem o wydarzeniach na świecie. Wzbudza emocje, skłania do refleksji i zachęca do zajęcia stanowiska w ważkich sprawach, gdyż obraz niejednokrotnie przemawia lepiej niż słowa – mówi Edyta Iroko, Communication & PR Manager, TNT Express Poland.

 

TNT zajęło się także dystrybucją zaproszeń na warszawski wernisaż. Ekspozycję złożoną ze 168 fotografii można oglądać do 1 lipca w Złotych Tarasach. Do tegorocznej edycji zgłoszono 101 960 prac. Jury wybrało zdjęcia 5 847 fotografów ze 128 krajów. Główną nagrodę przyznano włoskiemu fotografowi Pietro Masturzo. Jego praca przedstawia kobiety na dachu domu w Teheranie protestujące przeciwko wynikom wyborów prezydenckich w Iranie.  W drugiej połowie roku wystawa odwiedzi jeszcze Kraków i Opole.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C