Toyota udoskonala ofertę wózków widłowych

C

19-07-2016

Toyota Material Handling inwestuje w doskonalenie modelu Tonero z bardziej oszczędnymi, chroniącymi środowisko silnikami. Klienci mogą wybrać między silnikami diesla i LPG, z przekładnią hydrokinetyczną jak i hydrostatyczną. Wszystkie wózki są wyposażone w LSPS (wspomaganie układu kierowniczego uzależnione od obciążenia), które redukuje spalanie paliwa i poprawia właściwości jezdne.     Kompletna gama modeli HST Wszystkie wózki wyposażone w silnik Diesla i LPG do 3,5 tony są dostępne z przekładnią hydrostatyczną, dając klientom możliwość wyboru napędu - HST lub alternatywnie, wózek z przekładnią hydrokinetyczną. Dla klientów oznacza to, że mogą wybierać między wariantami wózków idealnie dopasowanych do swoich potrzeb. Klienci mogą być pewni, że wszystkie modele wózków z przeciwwagą Tonero są wyjątkowo wydajne. Wpływ na to mają dwa elementy.     Wspomaganie układu kierowniczego uzależnione od obciążenia (LSPS) w gamie modeli Tonero.   Wszystkie modele Tonero bez względu na to czy z silnikiem Diesla czy LPG, przekładnią hydrokinetyczną czy hydrostatyczną, są dostępne wraz z wspomaganiem układu kierowniczego uzależnionym od obciążenia (LSPS). Dzięki temu, operator ma poczucie bardziej komfortowego i intuicyjnego prowadzenia wózka, a ponadto sam wózek ma bardzo dobre właściwości jezdne, bez względu na wagę przewożonego ładunku. Ta technologia pozwala na znaczne oszczędności - od 7 do 14% spalanego paliwa, w zależności od modelu, co przekłada się na redukcję kosztów  posiadania wózka.    Wydajne silniki Podstawa wysokiej wydajności wózków Tonero leży w silnikach. Toyota wykorzystuje zasadę Kaizen (ciągłego udoskonalania) by oferować wyjątkowo wydajne silniki, napędzane dwoma rodzajami paliw – gazem i olejem napędowym, Silnik 1ZS to wyjątkowo wydajna jednostka diesla o wyższej mocy, za to 1DZIII dzięki filozofii ciągłej poprawy jest obecnie tańszy w eksploatacji.   Jednostka 1ZS jest zgodna z normą 3B, gwarantującą niską emisję CO2. Technologia używana w tym silniku ma również drugą zaletę - niezależne testy spalania wykazały, że jest on mniej czuły na poruszanie się z dużym obciążeniem, przy dostarczaniu dużej mocy w pełnym zakresie prędkości.   Co więcej, silnik 1ZS gwarantuje wysoki komfort użytkowania, ponieważ oprócz możliwości jego wykorzystania przy wszystkich ciężarach oraz różnych rodzajach aplikacji, wyróżnia się niskim poziomem wibracji oraz głośności. Z tymi cechami ten, wydajny silnik gwarantuje komfortowe środowisko pracy dla operatora i szybki zwrot z inwestycji dla naszych klientów. Zapisz Zapisz Zapisz

toyota wozek 150Toyota Material Handling inwestuje w doskonalenie modelu Tonero z bardziej oszczędnymi, chroniącymi środowisko silnikami. Klienci mogą wybrać między silnikami diesla i LPG, z przekładnią hydrokinetyczną jak i hydrostatyczną. Wszystkie wózki są wyposażone w LSPS (wspomaganie układu kierowniczego uzależnione od obciążenia), które redukuje spalanie paliwa i poprawia właściwości jezdne.

 

 

Kompletna gama modeli HST

Wszystkie wózki wyposażone w silnik Diesla i LPG do 3,5 tony są dostępne z przekładnią hydrostatyczną, dając klientom możliwość wyboru napędu – HST lub alternatywnie, wózek z przekładnią hydrokinetyczną. Dla klientów oznacza to, że mogą wybierać między wariantami wózków idealnie dopasowanych do swoich potrzeb. Klienci mogą być pewni, że wszystkie modele wózków z przeciwwagą Tonero są wyjątkowo wydajne. Wpływ na to mają dwa elementy.

 

 

Wspomaganie układu kierowniczego uzależnione od obciążenia (LSPS) w gamie modeli Tonero.

 

Wszystkie modele Tonero bez względu na to czy z silnikiem Diesla czy LPG, przekładnią hydrokinetyczną czy hydrostatyczną, są dostępne wraz z wspomaganiem układu kierowniczego uzależnionym od obciążenia (LSPS). Dzięki temu, operator ma poczucie bardziej komfortowego i intuicyjnego prowadzenia wózka, a ponadto sam wózek ma bardzo dobre właściwości jezdne, bez względu na wagę przewożonego ładunku. Ta technologia pozwala na znaczne oszczędności – od 7 do 14% spalanego paliwa, w zależności od modelu, co przekłada się na redukcję kosztów  posiadania wózka.
 

 

Wydajne silniki

Podstawa wysokiej wydajności wózków Tonero leży w silnikach. Toyota wykorzystuje zasadę Kaizen (ciągłego udoskonalania) by oferować wyjątkowo wydajne silniki, napędzane dwoma rodzajami paliw – gazem i olejem napędowym, Silnik 1ZS to wyjątkowo wydajna jednostka diesla o wyższej mocy, za to 1DZIII dzięki filozofii ciągłej poprawy jest obecnie tańszy w eksploatacji.

 

Jednostka 1ZS jest zgodna z normą 3B, gwarantującą niską emisję CO2. Technologia używana w tym silniku ma również drugą zaletę – niezależne testy spalania wykazały, że jest on mniej czuły na poruszanie się z dużym obciążeniem, przy dostarczaniu dużej mocy w pełnym zakresie prędkości.

 

Co więcej, silnik 1ZS gwarantuje wysoki komfort użytkowania, ponieważ oprócz możliwości jego wykorzystania przy wszystkich ciężarach oraz różnych rodzajach aplikacji, wyróżnia się niskim poziomem wibracji oraz głośności. Z tymi cechami ten, wydajny silnik gwarantuje komfortowe środowisko pracy dla operatora i szybki zwrot z inwestycji dla naszych klientów.

toyota wozek 700

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C