Transportowy wyścig z czasem

C

02-11-2017

Amerykański  konglomerat, producent produktów handlowych i konsumenckich, dostawca usług inżynieryjnych oraz systemów lotniczych i kosmonautycznych, był pełen uznania dla usług logistycznych, jakimi w tak nietypowej sytuacji wykazał się międzynarodowy holding transportowy, AsstrA-Associated Traffic AG.

Amerykański  konglomerat, producent produktów handlowych i konsumenckich, dostawca usług inżynieryjnych oraz systemów lotniczych i kosmonautycznych, był pełen uznania dla usług logistycznych, jakimi w tak nietypowej sytuacji wykazał się międzynarodowy holding transportowy, AsstrA-Associated Traffic AG.

Potencjalny kluczowy klient holdingu AsstrA złożył zapytanie dotyczące przewozu ładunku trzydziestoma pięcioma ciężarówkami z Reggio Calabria we Włoszech do Samarkand w Uzbekistanie. Po przeanalizowaniu trasy AsstrA zgodziła się na realizację danej dostawy i rozpoczęła działania. Następnego dnia po godzinach pracy klient skontaktował się z przedstawicielem AsstrA pytając o możliwość przyśpieszenia terminu załadunku i wykonanie zlecenia w ciągu tygodnia. Klient był zobowiązany akredytywą, dlatego też dostarczenie ładunku miało charakter priorytetowy.

Po upływie półtora dnia od złożenia zapytania przez klienta znaleźliśmy 35 ciężarówek w celu pilnego dostarczenia ładunku z południowych Włoch do Uzbekistanu. Zazwyczaj w rejonie 89 nie ma dostępnych ciężarówek, dlatego też musimy kierować tam pojazdy z północnych i centralnych Włoch (niekiedy jest to odległość nawet 1200 km). Pod koniec roku pojawiają się również trudności ze znalezieniem ciężarówek jadących do Uzbekistanu, ponieważ liczba zezwoleń importowych zazwyczaj w tym okresie jest już przekroczona. Po tym, jak późnym wieczorem otrzymaliśmy zapytanie, następnego dnia z samego rana potwierdziliśmy, że możemy załadować wszystkie ciężarówki, przekierowując je z innych regionów Włoch – podaje Natalia Shemiakina, Kierownik Oddziału Włochy AsstrA-Associated Traffic AG.

AsstrA nie była jedynym dostawcą logistyki, który otrzymał zapytanie na realizację danego priorytetowego projektu. Jednakże konkurencyjne ceny dostawy, szybkość, z jaką znaleziono niezbędną ilość samochodów ciężarowych z Włoch do Uzbekistanu, oraz referencje zadecydowały o wyborze AsstrA. 1200 kilometrów, które trzeba było pokonać, aby załadować towar, to czasochłonna trasa, dlatego zaczęliśmy natychmiast. Już po kilku godzinach klient otrzymał potwierdzenie przyjęcia jego zapytania transportowego oraz konkretny plan załadunku 35 samochodów ciężarowych – podaje Natalia Shemiakina.

Dzięki naszej wewnętrznej sile komunikacji oraz szybkiemu tempu pracy ambitne zlecenie od kluczowego klienta zostało zrealizowane przez imponującą liczbę samochodów ciężarowych w wyjątkowo krótkim czasie. Trasa przewozu z oddalonego punktu załadunku we Włoszech do odległego miejsca docelowego w Uzbekistanie była niezwykle wymagająca i skomplikowana. Dla efektywnie pracującego zespołu wszystko jest możliwe – reasumuje Natalia Shemiakina.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C