Trendy jakie dominować będą w międzynarodowej logistyce

C

02-09-2014

W czasach, gdy łańcuch dostaw jest globalny, niezbędna staje się mogąca go obsłużyć sieć dystrybucji. Adrian Russell, Dyrektor Zarządzający grupy Pall-Ex oraz jej Project Director Anand Assi opowiedzieli nam o trendach, jakie dominować będą w najbliższym czasie w międzynarodowej logistyce, specyfice sieci Pall-Ex i kierunkach jej rozwoju.         W dobie globalizacji łączenie firm transportowych  w większe całości wydaje się nieuchronne. Odbiorca końcowy chce otrzymać produkt w sposób szybki, wydajny i co najważniejsze, tani. Według Adriana Russella takie rozwiązanie oferują przedsiębiorstwa zrzeszone w ramach sieci Pall-Ex. – Mamy bardzo elastyczny, adaptujący się do otoczenia model biznesowy, który może być sojusznikiem dla 3PL (Third Party Logistics – przypomina Redakcja) oraz dużych grup dystrybucyjnych – podkreśla. – Model biznesowy sieci Pall-Ex polega na współpracy. Chodzi o jednoczenie różnych Partnerów Regionalnych, oddzielnych przedsiębiorstw, aby szły razem i proponowały wspólnie najpierw krajowe, a potem międzynarodowe rozwiązanie dystrybucyjne – podkreśla Anand Assi. – Pomysł ma pomóc pojedynczym przewoźnikom, aby byli w stanie konkurować nie jako niewielkie elementy rynku, ale jako ich suma – dodaje. Kolejnym etapem rozwoju firmy ma być stworzenie paneuropejskiego rozwiązania dystrybucyjnego. Pall-ex chce wejść ze swoją działalnością na rynki Beneluksu, Skandynawii, Niemiec, Austrii, Czech oraz Turcji.   – Spotykamy się z zainteresowaniem z Południowej Afryki, Ameryki Północnej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Pokazuje to, jaki potencjał tkwi w naszym modelu biznesowym – podkreśla Adrian Russell.   http://youtu.be/6_G8r2LIkGA

trendy w logistyceW czasach, gdy łańcuch dostaw jest globalny, niezbędna staje się mogąca go obsłużyć sieć dystrybucji. Adrian Russell, Dyrektor Zarządzający grupy Pall-Ex oraz jej Project Director Anand Assi opowiedzieli nam o trendach, jakie dominować będą w najbliższym czasie w międzynarodowej logistyce, specyfice sieci Pall-Ex i kierunkach jej rozwoju.

 

 

 

 

W dobie globalizacji łączenie firm transportowych  w większe całości wydaje się nieuchronne. Odbiorca końcowy chce otrzymać produkt w sposób szybki, wydajny i co najważniejsze, tani. Według Adriana Russella takie rozwiązanie oferują przedsiębiorstwa zrzeszone w ramach sieci Pall-Ex. – Mamy bardzo elastyczny, adaptujący się do otoczenia model biznesowy, który może być sojusznikiem dla 3PL (Third Party Logistics – przypomina Redakcja) oraz dużych grup dystrybucyjnych – podkreśla.

Model biznesowy sieci Pall-Ex polega na współpracy. Chodzi o jednoczenie różnych Partnerów Regionalnych, oddzielnych przedsiębiorstw, aby szły razem i proponowały wspólnie najpierw krajowe, a potem międzynarodowe rozwiązanie dystrybucyjne – podkreśla Anand Assi. – Pomysł ma pomóc pojedynczym przewoźnikom, aby byli w stanie konkurować nie jako niewielkie elementy rynku, ale jako ich suma – dodaje.

Kolejnym etapem rozwoju firmy ma być stworzenie paneuropejskiego rozwiązania dystrybucyjnego. Pall-ex chce wejść ze swoją działalnością na rynki Beneluksu, Skandynawii, Niemiec, Austrii, Czech oraz Turcji.

 

Spotykamy się z zainteresowaniem z Południowej Afryki, Ameryki Północnej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Pokazuje to, jaki potencjał tkwi w naszym modelu biznesowym – podkreśla Adrian Russell.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C