U(dźwig)nij ładunek z AsstrA

C

23-04-2019

Transport ponadgabarytowego ładunku na odległości niemal 9 tysięcy kilometrów to wyższa szkoła jazdy. Zwłaszcza, jeśli dostawa realizowana jest czterema różnymi środkami transportu.

Transport ponadgabarytowego ładunku na odległości niemal 9 tysięcy kilometrów to wyższa szkoła jazdy. Zwłaszcza, jeśli dostawa realizowana jest czterema różnymi środkami transportu.

W ostatnim czasie jeden z Klientów międzynarodowego dostawcy usług transportowo-logistycznych AsstrA-Associated Traffic AG skorzystał z nowoczesnego i niezawodnego rozwiązania na transport ponadgabarytowego dźwigu z polskiego miasta Kwidzyn na Tajwan. Projekt zrealizowali eksperci z gdańskiego biura AsstrA Polska Sp. z o.o. organizując dowóz ładunku z Kwidzyna do portu w Gdańsku w Polsce, przeładunek i mocowanie dźwigu w kontenerach oraz fracht morski z gdańskiego portu na Tajwan.

„Dostawa ważącego 30 tony dźwigu z Kwidzyna na oddalony od Polski o 8 729 kilometrów Tajwan zajęła ponad miesiąc. Był to dość nietypowy projekt. Po pierwsze, transportowaliśmy spalony ponadgabarytowy dźwig, który na wyspie miał zostać odremontowany. Wymagało to zastosowania specjalnych środków ostrożności podczas transportu. Po drugie, przewóz realizowany był z wykorzystaniem czterech różnych środków transportu: kontenerów, naczepy niskopodwoziowej, zwykłej plandeki oraz ramy kontenerowej. Sukces całego projektu zależał od wyboru odpowiedniego sprzętu”, podkreśla kierownik frachtu morskiego z gdańskiego biura AsstrA, Janusz Buliński.

Dbając o bezpieczeństwo ładunku do realizacji transportu specjaliści z grupy kapitałowej wykorzystali sprzęt najwyższej jakości. Dążąc do minimalizacji kosztów Klienta, zespół AsstrA zdecydował się na użycie trzech różnych kontenerów. „Dźwig został załadowny na płaski kontener typu flat rack, jego przeciwwagi – w standardowy kontener 20-stopowy, zaś ramię dźwigu – w kontener morski 40HC. Transport ponadgabarytowego ładunku na oddalony o niemal 9 tysięcy kilometrów Tajwan przy użyciu kilku środków transportu nie był łatwym zadaniem. Dzięki skoordynowanej pracy i doświadczeniu specjalistów AsstrA udźwignęliśmy ten ładunek i co najważniejsze – Klient otrzymał fachowe rozwiązanie”, kontynuuje Janusz Buliński.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C