Unifeeder rozwija się w Polsce

C

29-04-2010

_ Największa firma transportu kontenerowego w Europie Północnej, Unifeeder, zwiększa inwestycje w regionie Trójmiasta dzięki pierwszemu w historii przejęciu - spółki IMCL Poland. Mimo że wiele firm zareagowało na kryzys finansowy, ograniczając swoją działalność w krajach bałtyckich i w Rosji, duńska firma logistyczna Unifeeder skonsolidowała i rozbudowała swoją pozycję w tym regionie dzięki nowym inicjatywom i przejęciom. Polska będzie bazą dla znacznej części sieci Unifeeder dzięki temu, że firma przejęła konkurencyjną firmę transportu kontenerowego IMCL. Przejęcie pozwoliło zwiększyć zasięg firmy Unifeeder w krajach bałtyckich, ponieważ IMCL za swój główny obszar działań uważa Polskę, która staje się coraz poważniejszym rynkiem. IMCL obsługuje trasy z krajów bałtyckich oraz Polski do i z Hamburga i Rotterdamu. Po ich pełnym zintegrowaniu z działalnością Unifeeder, trasy te zapewnią pozytywny efekt synergii. Jednocześnie IMCL daje firmie Unifeeder coś nowego: obecność w Polsce, z własną działalnością prowadzoną z biura w Gdańsku, a także obecność w Gdyni i Szczecinie.   -  Kryzys gospodarczy umożliwił nam rozszerzenie działalności w korzystnym momencie. Dostrzegliśmy szansę i zdecydowaliśmy się zadziałać ofensywnie. Zamiast redukować naszą działalność, zdecydowaliśmy się przejąć konkurencyjną firmę transportu kontenerowego w Polsce oraz stworzyć nasz własny przyczółek w Rosji w postaci biura w Sankt Petersburgu -  wyjaśnia Prezes Jesper Kristensen z siedziby Unifeeder w Aarhus, największym porcie kontenerowym w Danii. - IMCL jest pierwszą w historii firmą przejętą przez Unifeeder, a zatem była to poważna decyzja. Jak dotąd odnotowaliśmy fantastyczne dopasowanie obu organizacji, tak kulturowo jak i w zakresie pracowników, klientów i statków. Będziemy nadal umieszczać ważne funkcje w Polsce, ponieważ jest to dla nas bardzo ważny kraj  - mówi Prezes Jesper Kristensen.   Unifeeder, firma świadcząca usługi transportu feederami, kontenerami i transportu na krótkie odległości szerokiej grupie klientów, w ciągu ostatnich miesięcy wprowadziła trójetapową strategię, która dzisiaj zapewnia firmie wyjątkową pozycję. Strategia stanowi odzwierciedlenie firmy skoncentrowanej na rozwoju, która działa aktywnie pomimo kryzysu gospodarczego. Dzięki przejęciu polsko-cypryjskiej spółki przewozowej IMCL (Inter Marine Container Line Ltd.), Unifeeder zyskał przedstawicielstwo na ważnym rynku w Polsce. IMCL jest największym operatorem feederów w Polsce. Unifeeder jest największym operatorem feederów w Europie Północnej. Biorąc pod uwagę fakt, iż jedna czwarta interesów Unifeeder znajduje się w Rosji, firma Unifeeder otworzyła własne biuro w Sankt Petersburgu i już nie będzie reprezentowana przez agentów zewnętrznych. Jednocześnie Unifeeder obecnie wprowadza obsługę nowej, regularnej trasy do Kaliningradu, co ma zapewnić stały wzrost w zakresie ważnych grup klientów.   Niezwykle ważny korytarz kaliningradzki odgrywa kluczową rolę w działalności firmy Unifeeder w Rosji. Unifeeder utworzył szybką trasę do i z rosyjskiej enklawy nad morze bałtyckie. Większość ruchu na tej trasie generuje zwłaszcza elektronika, towary konsumpcyjne oraz towary z branży motoryzacyjnej. - Oferujemy przedsiębiorstwom stałą sieć tras, co zapewnia im regularność i możliwość planowania. Jest to ważne dla dużych klientów, na przykład z branży motoryzacyjnej, dla której w ramach regularnej usługi transportujemy towary pomiędzy Polską, Niemcami i Rosją. Nasza stała sieć tras jest ważna dla tego rodzaju klientów, a dzięki dużej liczbie statków i kontenerów dysponujemy dużą ładownością. Wszystko to sprawiło, że mogliśmy stworzyć dedykowaną usługę, co w branży transportowej jest ogólną tendencją. Dzięki temu jesteśmy prawdziwym partnerem, nie tylko przewoźnikiem - mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju na Europę Wschodnią, Michael Bonde.   Około jednej czwartej działań firmy Unifeeder koncentruje się obecnie w Rosji. Unifeeder rozpoczął w Rosji działalność w 1998 r. i przez ostatnie dziesięć lat był największym komercyjnym operatorem feederów w tym kraju. Firmie Unifeeder udało się utrzymać tę pozycję także w ostatnich latach, mimo że gospodarka rosyjska, podobnie jak większość krajów na świecie, silnie odczuła skutki kryzysu finansowego. Unifeeder był trzecim pod względem wielkości operatorem kontenerów w porcie w Sankt Petersburgu w latach 2008 i 2009. NAJWIĘKSZA FIRMA TRANSPORTU KONTENEROWEGO W EUROPIE PÓŁNOCNEJ, UNIFEEDER, ZWIĘKSZA INWESTYCJE W REGIONIE TRÓJMIASTA DZIĘKI PIERWSZEMU W HISTORII PRZEJĘCIU - SPÓŁKI IMCL POLAND. Mimo że wiele firm zareagowało na kryzys finansowy, ograniczając swoją działalność w krajach bałtyckich i w Rosji, duńska firma logistyczna Unifeeder skonsolidowała i rozbudowała swoją pozycję w tym regionie dzięki nowym inicjatywom i przejęciom. - Kryzys gospodarczy umożliwił nam rozszerzenie działalności w korzystnym momencie. Dostrzegliśmy szansę i zdecydowaliśmy się zadziałać ofensywnie. Zamiast redukować naszą działalność, zdecydowaliśmy się przejąć konkurencyjną firmę transportu kontenerowego w Polsce oraz stworzyć nasz własny przyczółek w Rosji w postaci biura w Sankt Petersburgu -  wyjaśnia Prezes Jesper Kristensen z siedziby Unifeeder w Aarhus, największym porcie kontenerowym w Danii. Polska będzie bazą dla znacznej części sieci Unifeeder dzięki temu, że firma przejęła konkurencyjną firmę transportu kontenerowego IMCL. Przejęcie pozwoliło zwiększyć zasięg firmy Unifeeder w krajach bałtyckich, ponieważ IMCL za swój główny obszar działań uważa Polskę, która staje się coraz poważniejszym rynkiem. IMCL obsługuje trasy z krajów bałtyckich oraz Polski do i z Hamburga i Rotterdamu. Po ich pełnym zintegrowaniu z działalnością Unifeeder, trasy te zapewnią pozytywny efekt synergii. Jednocześnie IMCL daje firmie Unifeeder coś nowego: obecność w Polsce, z własną działalnością prowadzoną z biura w Gdańsku, a także obecność w Gdyni i Szczecinie. -  IMCL jest pierwszą w historii firmą przejętą przez Unifeeder, a zatem była to poważna decyzja. Jak dotąd odnotowaliśmy fantastyczne dopasowanie obu organizacji, tak kulturowo jak i w zakresie pracowników, klientów i statków. Będziemy nadal umieszczać ważne funkcje w Polsce, ponieważ jest to dla nas bardzo ważny kraj. - mówi Prezes Jesper Kristensen. Unifeeder, firma świadcząca usługi transportu feederami, kontenerami i transportu na krótkie odległości szerokiej grupie klientów, w ciągu ostatnich miesięcy wprowadziła trójetapową strategię, która dzisiaj zapewnia firmie wyjątkową pozycję. Strategia stanowi odzwierciedlenie firmy skoncentrowanej na rozwoju, która działa aktywnie pomimo kryzysu gospodarczego: Dzięki przejęciu polsko-cypryjskiej spółki przewozowej IMCL (Inter Marine Container Line Ltd.), Unifeeder zyskał przedstawicielstwo na ważnym rynku w Polsce. IMCL jest największym operatorem feederów w Polsce. Unifeeder jest największym operatorem feederów w Europie Północnej. Biorąc pod uwagę fakt, iż jedna czwarta interesów Unifeeder znajduje się w Rosji, firma Unifeeder otworzyła własne biuro w Sankt Petersburgu i już nie będzie reprezentowana przez agentów zewnętrznych. Jednocześnie Unifeeder obecnie wprowadza obsługę nowej, regularnej trasy do Kaliningradu, co ma zapewnić stały wzrost w zakresie ważnych grup klientów. Niezwykle ważny korytarz kaliningradzki odgrywa kluczową rolę w działalności firmy Unifeeder w Rosji. Unifeeder utworzył szybką trasę do i z rosyjskiej enklawy nad morze bałtyckie. Większość ruchu na tej trasie generuje zwłaszcza elektronika, towary konsumpcyjne oraz towary z branży motoryzacyjnej. - Oferujemy przedsiębiorstwom stałą sieć tras, co zapewnia im regularność i możliwość planowania. Jest to ważne dla dużych klientów, na przykład z branży motoryzacyjnej, dla której w ramach regularnej usługi transportujemy towary pomiędzy Polską, Niemcami i Rosją. Nasza stała sieć tras jest ważna dla tego rodzaju klientów, a dzięki dużej liczbie statków i kontenerów dysponujemy dużą ładownością. Wszystko to sprawiło, że mogliśmy stworzyć dedykowaną usługę, co w branży transportowej jest ogólną tendencją. Dzięki temu jesteśmy prawdziwym partnerem, nie tylko przewoźnikiem - mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju na Europę Wschodnią, Michael Bonde. Około jednej czwartej działań firmy Unifeeder koncentruje się obecnie w Rosji. Unifeeder rozpoczął w Rosji działalność w 1998 r. i przez ostatnie dziesięć lat był największym komercyjnym operatorem feederów w tym kraju. Firmie Unifeeder udało się utrzymać tę pozycję także w ostatnich latach, mimo że gospodarka rosyjska, podobnie jak większość krajów na świecie, silnie odczuła skutki kryzysu finansowego. Unifeeder był trzecim pod względem wielkości operatorem kontenerów w porcie w Sankt Petersburgu w latach 2008 i 2009.

_

Największa firma transportu kontenerowego w Europie Północnej, Unifeeder, zwiększa inwestycje w regionie Trójmiasta dzięki pierwszemu w historii przejęciu – spółki IMCL Poland.


Mimo że wiele firm zareagowało na kryzys finansowy, ograniczając swoją działalność w krajach bałtyckich i w Rosji, duńska firma logistyczna Unifeeder skonsolidowała i rozbudowała swoją pozycję w tym regionie dzięki nowym inicjatywom i przejęciom.

PROMOCJA

PROMOCJA


Polska będzie bazą dla znacznej części sieci Unifeeder dzięki temu, że firma przejęła konkurencyjną firmę transportu kontenerowego IMCL. Przejęcie pozwoliło zwiększyć zasięg firmy Unifeeder w krajach bałtyckich, ponieważ IMCL za swój główny obszar działań uważa Polskę, która staje się coraz poważniejszym rynkiem. IMCL obsługuje trasy z krajów bałtyckich oraz Polski do i z Hamburga i Rotterdamu. Po ich pełnym zintegrowaniu z działalnością Unifeeder, trasy te zapewnią pozytywny efekt synergii. Jednocześnie IMCL daje firmie Unifeeder coś nowego: obecność w Polsce, z własną działalnością prowadzoną z biura w Gdańsku, a także obecność w Gdyni i Szczecinie.

 

–  Kryzys gospodarczy umożliwił nam rozszerzenie działalności w korzystnym momencie. Dostrzegliśmy szansę i zdecydowaliśmy się zadziałać ofensywnie. Zamiast redukować naszą działalność, zdecydowaliśmy się przejąć konkurencyjną firmę transportu kontenerowego w Polsce oraz stworzyć nasz własny przyczółek w Rosji w postaci biura w Sankt Petersburgu –  wyjaśnia Prezes Jesper Kristensen z siedziby Unifeeder w Aarhus, największym porcie kontenerowym w Danii.

IMCL jest pierwszą w historii firmą przejętą przez Unifeeder, a zatem była to poważna decyzja. Jak dotąd odnotowaliśmy fantastyczne dopasowanie obu organizacji, tak kulturowo jak i w zakresie pracowników, klientów i statków. Będziemy nadal umieszczać ważne funkcje w Polsce, ponieważ jest to dla nas bardzo ważny kraj  – mówi Prezes Jesper Kristensen.

 

Unifeeder, firma świadcząca usługi transportu feederami, kontenerami i transportu na krótkie odległości szerokiej grupie klientów, w ciągu ostatnich miesięcy wprowadziła trójetapową strategię, która dzisiaj zapewnia firmie wyjątkową pozycję. Strategia stanowi odzwierciedlenie firmy skoncentrowanej na rozwoju, która działa aktywnie pomimo kryzysu gospodarczego. Dzięki przejęciu polsko-cypryjskiej spółki przewozowej IMCL (Inter Marine Container Line Ltd.), Unifeeder zyskał przedstawicielstwo na ważnym rynku w Polsce. IMCL jest największym operatorem feederów w Polsce. Unifeeder jest największym operatorem feederów w Europie Północnej. Biorąc pod uwagę fakt, iż jedna czwarta interesów Unifeeder znajduje się w Rosji, firma Unifeeder otworzyła własne biuro w Sankt Petersburgu i już nie będzie reprezentowana przez agentów zewnętrznych. Jednocześnie Unifeeder obecnie wprowadza obsługę nowej, regularnej trasy do Kaliningradu, co ma zapewnić stały wzrost w zakresie ważnych grup klientów.

 

Niezwykle ważny korytarz kaliningradzki odgrywa kluczową rolę w działalności firmy Unifeeder w Rosji. Unifeeder utworzył szybką trasę do i z rosyjskiej enklawy nad morze bałtyckie. Większość ruchu na tej trasie generuje zwłaszcza elektronika, towary konsumpcyjne oraz towary z branży motoryzacyjnej. – Oferujemy przedsiębiorstwom stałą sieć tras, co zapewnia im regularność i możliwość planowania. Jest to ważne dla dużych klientów, na przykład z branży motoryzacyjnej, dla której w ramach regularnej usługi transportujemy towary pomiędzy Polską, Niemcami i Rosją. Nasza stała sieć tras jest ważna dla tego rodzaju klientów, a dzięki dużej liczbie statków i kontenerów dysponujemy dużą ładownością. Wszystko to sprawiło, że mogliśmy stworzyć dedykowaną usługę, co w branży transportowej jest ogólną tendencją. Dzięki temu jesteśmy prawdziwym partnerem, nie tylko przewoźnikiem – mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju na Europę Wschodnią, Michael Bonde.

 

Około jednej czwartej działań firmy Unifeeder koncentruje się obecnie w Rosji. Unifeeder rozpoczął w Rosji działalność w 1998 r. i przez ostatnie dziesięć lat był największym komercyjnym operatorem feederów w tym kraju. Firmie Unifeeder udało się utrzymać tę pozycję także w ostatnich latach, mimo że gospodarka rosyjska, podobnie jak większość krajów na świecie, silnie odczuła skutki kryzysu finansowego. Unifeeder był trzecim pod względem wielkości operatorem kontenerów w porcie w Sankt Petersburgu w latach 2008 i 2009.

NAJWIĘKSZA FIRMA TRANSPORTU KONTENEROWEGO W EUROPIE PÓŁNOCNEJ, UNIFEEDER, ZWIĘKSZA INWESTYCJE W REGIONIE TRÓJMIASTA DZIĘKI PIERWSZEMU W HISTORII PRZEJĘCIU – SPÓŁKI IMCL POLAND.

Mimo że wiele firm zareagowało na kryzys finansowy, ograniczając swoją działalność w krajach bałtyckich i w Rosji, duńska firma logistyczna Unifeeder skonsolidowała i rozbudowała swoją pozycję w tym regionie dzięki nowym inicjatywom i przejęciom.

– Kryzys gospodarczy umożliwił nam rozszerzenie działalności w korzystnym momencie. Dostrzegliśmy szansę i zdecydowaliśmy się zadziałać ofensywnie. Zamiast redukować naszą działalność, zdecydowaliśmy się przejąć konkurencyjną firmę transportu kontenerowego w Polsce oraz stworzyć nasz własny przyczółek w Rosji w postaci biura w Sankt Petersburgu –  wyjaśnia Prezes Jesper Kristensen z siedziby Unifeeder w Aarhus, największym porcie kontenerowym w Danii.

Polska będzie bazą dla znacznej części sieci Unifeeder dzięki temu, że firma przejęła konkurencyjną firmę transportu kontenerowego IMCL. Przejęcie pozwoliło zwiększyć zasięg firmy Unifeeder w krajach bałtyckich, ponieważ IMCL za swój główny obszar działań uważa Polskę, która staje się coraz poważniejszym rynkiem. IMCL obsługuje trasy z krajów bałtyckich oraz Polski do i z Hamburga i Rotterdamu. Po ich pełnym zintegrowaniu z działalnością Unifeeder, trasy te zapewnią pozytywny efekt synergii. Jednocześnie IMCL daje firmie Unifeeder coś nowego: obecność w Polsce, z własną działalnością prowadzoną z biura w Gdańsku, a także obecność w Gdyni i Szczecinie.

  IMCL jest pierwszą w historii firmą przejętą przez Unifeeder, a zatem była to poważna decyzja. Jak dotąd odnotowaliśmy fantastyczne dopasowanie obu organizacji, tak kulturowo jak i w zakresie pracowników, klientów i statków. Będziemy nadal umieszczać ważne funkcje w Polsce, ponieważ jest to dla nas bardzo ważny kraj. – mówi Prezes Jesper Kristensen.

Unifeeder, firma świadcząca usługi transportu feederami, kontenerami i transportu na krótkie odległości szerokiej grupie klientów, w ciągu ostatnich miesięcy wprowadziła trójetapową strategię, która dzisiaj zapewnia firmie wyjątkową pozycję. Strategia stanowi odzwierciedlenie firmy skoncentrowanej na rozwoju, która działa aktywnie pomimo kryzysu gospodarczego:

  • Dzięki przejęciu polsko-cypryjskiej spółki przewozowej IMCL (Inter Marine Container Line Ltd.), Unifeeder zyskał przedstawicielstwo na ważnym rynku w Polsce. IMCL jest największym operatorem feederów w Polsce.
  • Unifeeder jest największym operatorem feederów w Europie Północnej. Biorąc pod uwagę fakt, iż jedna czwarta interesów Unifeeder znajduje się w Rosji, firma Unifeeder otworzyła własne biuro w Sankt Petersburgu i już nie będzie reprezentowana przez agentów zewnętrznych. Jednocześnie Unifeeder obecnie wprowadza obsługę nowej, regularnej trasy do Kaliningradu, co ma zapewnić stały wzrost w zakresie ważnych grup klientów.

Niezwykle ważny korytarz kaliningradzki odgrywa kluczową rolę w działalności firmy Unifeeder w Rosji. Unifeeder utworzył szybką trasę do i z rosyjskiej enklawy nad morze bałtyckie. Większość ruchu na tej trasie generuje zwłaszcza elektronika, towary konsumpcyjne oraz towary z branży motoryzacyjnej.

– Oferujemy przedsiębiorstwom stałą sieć tras, co zapewnia im regularność i możliwość planowania. Jest to ważne dla dużych klientów, na przykład z branży motoryzacyjnej, dla której w ramach regularnej usługi transportujemy towary pomiędzy Polską, Niemcami i Rosją. Nasza stała sieć tras jest ważna dla tego rodzaju klientów, a dzięki dużej liczbie statków i kontenerów dysponujemy dużą ładownością. Wszystko to sprawiło, że mogliśmy stworzyć dedykowaną usługę, co w branży transportowej jest ogólną tendencją. Dzięki temu jesteśmy prawdziwym partnerem, nie tylko przewoźnikiem – mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju na Europę Wschodnią, Michael Bonde.

Około jednej czwartej działań firmy Unifeeder koncentruje się obecnie w Rosji. Unifeeder rozpoczął w Rosji działalność w 1998 r. i przez ostatnie dziesięć lat był największym komercyjnym operatorem feederów w tym kraju. Firmie Unifeeder udało się utrzymać tę pozycję także w ostatnich latach, mimo że gospodarka rosyjska, podobnie jak większość krajów na świecie, silnie odczuła skutki kryzysu finansowego. Unifeeder był trzecim pod względem wielkości operatorem kontenerów w porcie w Sankt Petersburgu w latach 2008 i 2009.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C