UPS i Sealed Air pracują nad nowym projektem

C

24-11-2016

Firmy UPS i Sealed Air Corporation poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, dzięki której sprzedawcy detaliczni, w tym działający online, i przedsiębiorstwa z całego świata będą mogli maksymalizować wydajność czynności związanych z pakowaniem, zminimalizować ilość odpadów powstających podczas pakowania oraz obniżyć roczne koszty transportu. „Nasza współpraca z firmą Sealed Air zaowocuje dostępnością bogatego zestawu produktów i usług dla firm działających w prężnym sektorze handlu elektronicznego, w którym ma nastąpić spodziewany wzrost w wysokości trzykrotnej wartości PKB” — powiedział Alan Gershenhorn, dyrektor handlowy w firmie UPS. „Koncentrujemy się na zapewnianiu naszym klientom biznesowym narzędzi, produktów i usług, których potrzebują do wydajnego, opłacalnego i zrównoważonego zarządzania swoją działalnością. Jednocześnie nadal zapewniamy im wygodę, wybór i możliwość sprawowania kontroli”. Firmy UPS i Sealed Air już od dawna współpracują ze sobą nad zapewnieniem wydajnych dostaw i obsługi zwrotów na czas oraz ochrony przeciw uszkodzeniom przesyłek, a także zmniejszeniu liczby odpadów i kosztów transportu. Wieloletnia współpraca firm doprowadziła do następnego, logicznego etapu, jakim jest ekspansja na rynku, dzięki wprowadzeniu na rynek kilku nowych ofert produktów. W ramach współpracy klienci UPS zyskali dostęp do dodatkowej wiedzy i usług firmy w zakresie pakowania za pośrednictwem Centrów ds. Opakowań (ang. Packaging Application Centers) firmy Sealed Air. Umożliwiają one klientom analizowanie wydajności procesów projektowania, testowania i pakowania w 27 lokalizacjach na całym świecie. Firma Sealed Air weźmie udział w programie UPS Customer Technology Program (CTP), zapewniając systemy i materiały opakowaniowe. Program CTP to program lojalnościowy przeznaczony dla klientów, który łączy małe i średnie firmy z najlepszymi w swojej klasie dostawcami sprzętu, oprogramowania, urządzeń peryferyjnych, a teraz również opakowań – aby pomóc im zwiększyć wydajność działalności biznesowej i umożliwić dalszy rozwój. „Handel elektroniczny jest bodaj najbardziej rewolucyjnym zjawiskiem w branży artykułów konsumpcyjnych w ciągu ostatnich 15 lat. Firmy takie jak UPS i Sealed Air przekształciły własną działalność, aby móc go obsługiwać” — powiedział Jerome A. Peribere, prezes i dyrektor generalny w firmie Sealed Air. „Jako, że branże stale zmagają się z problemem osiągania coraz wyższej wydajności i zadowolenia klientów, możemy mieć wyraźny wpływ na: środowisko — dzięki wyeliminowaniu uszkodzeń i pustych opakowań, opłacalność — dzięki optymalizacji wymiarów opakowań oraz klientów — dzięki lepszej obsłudze klientów indywidualnych”. Według danych agencji badawczej eMarketer globalna sprzedaż w sektorze handlu elektronicznego osiągnie w tym roku wartość 1,915 biliona dolarów i nastąpi dwucyfrowy wzrost aż do roku 2020, w którym wartość sprzedaży wyniesie według prognoz 4 biliony dolarów. Ten olbrzymi wzrost podkreśla konieczność wdrożenia kompleksowych rozwiązań w zakresie pakowania i logistyki, aby można było odnieść sukces w branży handlu elektronicznego. Począwszy od pierwszej połowy roku 2017 klienci będą mogli korzystać z nowych rozwiązań w zakresie pakowania i obejrzeć specjalny salon firmy Sealed Air w siedzibie działu rozwiązań dla łańcucha dostaw firmy UPS (ang. Supply Chain Solutions) w Louisville w stanie Kentucky. Próby kliniczne wymagają ścisłego przestrzegania przepisów regulacyjnych oraz sprawnych usług logistycznych i globalnego zasięgu. Marken utrzymuje globalną sieć usług w zakresie łańcucha dostaw materiałów klinicznych, spełniającą coraz bardziej złożone wymagania klientów. Przejęcie firmy Marken następuje po szeregu innych transakcji przejęcia, dzięki którym UPS rozszerzył swoją ofertę usług logistycznych dla branży medycznej.

UPS airFirmy UPS i Sealed Air Corporation poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, dzięki której sprzedawcy detaliczni, w tym działający online, i przedsiębiorstwa z całego świata będą mogli maksymalizować wydajność czynności związanych z pakowaniem, zminimalizować ilość odpadów powstających podczas pakowania oraz obniżyć roczne koszty transportu.

„Nasza współpraca z firmą Sealed Air zaowocuje dostępnością bogatego zestawu produktów i usług dla firm działających w prężnym sektorze handlu elektronicznego, w którym ma nastąpić spodziewany wzrost w wysokości trzykrotnej wartości PKB” — powiedział Alan Gershenhorn, dyrektor handlowy w firmie UPS. „Koncentrujemy się na zapewnianiu naszym klientom biznesowym narzędzi, produktów i usług, których potrzebują do wydajnego, opłacalnego i zrównoważonego zarządzania swoją działalnością. Jednocześnie nadal zapewniamy im wygodę, wybór i możliwość sprawowania kontroli”.

Firmy UPS i Sealed Air już od dawna współpracują ze sobą nad zapewnieniem wydajnych dostaw i obsługi zwrotów na czas oraz ochrony przeciw uszkodzeniom przesyłek, a także zmniejszeniu liczby odpadów i kosztów transportu. Wieloletnia współpraca firm doprowadziła do następnego, logicznego etapu, jakim jest ekspansja na rynku, dzięki wprowadzeniu na rynek kilku nowych ofert produktów.

W ramach współpracy klienci UPS zyskali dostęp do dodatkowej wiedzy i usług firmy w zakresie pakowania za pośrednictwem Centrów ds. Opakowań (ang. Packaging Application Centers) firmy Sealed Air. Umożliwiają one klientom analizowanie wydajności procesów projektowania, testowania i pakowania w 27 lokalizacjach na całym świecie.

Firma Sealed Air weźmie udział w programie UPS Customer Technology Program (CTP), zapewniając systemy i materiały opakowaniowe. Program CTP to program lojalnościowy przeznaczony dla klientów, który łączy małe i średnie firmy z najlepszymi w swojej klasie dostawcami sprzętu, oprogramowania, urządzeń peryferyjnych, a teraz również opakowań – aby pomóc im zwiększyć wydajność działalności biznesowej i umożliwić dalszy rozwój. „Handel elektroniczny jest bodaj najbardziej rewolucyjnym zjawiskiem w branży artykułów konsumpcyjnych w ciągu ostatnich 15 lat. Firmy takie jak UPS i Sealed Air przekształciły własną działalność, aby móc go obsługiwać” — powiedział Jerome A. Peribere, prezes i dyrektor generalny w firmie Sealed Air. „Jako, że branże stale zmagają się z problemem osiągania coraz wyższej wydajności i zadowolenia klientów, możemy mieć wyraźny wpływ na: środowisko — dzięki wyeliminowaniu uszkodzeń i pustych opakowań, opłacalność — dzięki optymalizacji wymiarów opakowań oraz klientów — dzięki lepszej obsłudze klientów indywidualnych”.

Według danych agencji badawczej eMarketer globalna sprzedaż w sektorze handlu elektronicznego osiągnie w tym roku wartość 1,915 biliona dolarów i nastąpi dwucyfrowy wzrost aż do roku 2020, w którym wartość sprzedaży wyniesie według prognoz 4 biliony dolarów. Ten olbrzymi wzrost podkreśla konieczność wdrożenia kompleksowych rozwiązań w zakresie pakowania i logistyki, aby można było odnieść sukces w branży handlu elektronicznego.

Począwszy od pierwszej połowy roku 2017 klienci będą mogli korzystać z nowych rozwiązań w zakresie pakowania i obejrzeć specjalny salon firmy Sealed Air w siedzibie działu rozwiązań dla łańcucha dostaw firmy UPS (ang. Supply Chain Solutions) w Louisville w stanie Kentucky.

Próby kliniczne wymagają ścisłego przestrzegania przepisów regulacyjnych oraz sprawnych usług logistycznych i globalnego zasięgu. Marken utrzymuje globalną sieć usług w zakresie łańcucha dostaw materiałów klinicznych, spełniającą coraz bardziej złożone wymagania klientów. Przejęcie firmy Marken następuje po szeregu innych transakcji przejęcia, dzięki którym UPS rozszerzył swoją ofertę usług logistycznych dla branży medycznej.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C