Z usługi UPS My Choice do zarządzania przesyłkami korzystają już ponad dwa miliony konsumentów w Europie. Ta bezpłatna usługa została wprowadzona w październiku 2014 r. w celu udostępnienia sprzedawcom detalicznym platformy, która zapewniałaby osobom dokonującym zakupów online większą widoczność i kontrolę nad zakupami. Obecnie z usługi UPS My Choice korzysta ponad 26 milionów konsumentów na całym świecie.
Użytkownicy usługi UPS My Choice otrzymują wiadomość e-mail lub SMS na dzień przed dostarczeniem przesyłki. Jeśli nie będzie ich w domu, mogą przekierować większość przesyłek do swojego miejsca pracy, sąsiada albo najbliższego punktu UPS Access Point. Punkty są zlokalizowane np. w sklepach spożywczych, kawiarniach, księgarniach, mają wydłużone godziny otwarcia i pracują również w weekendy. Większość powiadomień o dostarczeniu zawiera również orientacyjne godziny dostawy.
W pracowitym okresie wakacyjnym użytkownicy UPS My Choice mogą zarządzać swoimi przesyłkami dzięki trybowi wakacyjnemu, który umożliwia przetrzymanie przesyłki i dostarczenie jej, gdy wrócą do domu. Ponadto kalendarz online pomaga użytkownikom zarządzać przesyłkami z jednego miejsca. „UPS My Choice zapewnia kupującym komfort i kontrolę” – powiedział Pavel Adamovsky, Dyrektor Generalny UPS Polska. „Wraz z rozwojem handlu elektronicznego na świecie rośnie liczba przesyłek. UPS koncentruje się na dostarczaniu paczek tam, gdzie znajdują się ich odbiorcy. Nasza oferta usług dla sprzedawców detalicznych i ecommerce ma na celu wspieranie ich rozwoju przez usprawnienie obsługi klientów online”.
Usługa UPS My Choice to kluczowy element aplikacji UPS Mobile App, która jest dostępna w 12 krajach Europy: Austrii, Belgii, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoszech.