W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie. Nacisk na ciągłe obniżanie kosztów czy usprawnianie procesów zakupowych to codzienne zmagania Działów Zakupów, zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, małych przedsiębiorstwach i globalnych korporacjach, składających zamówienia centralnie i w sposób rozproszony. Jak robić to skutecznie? Odpowiedź ma przynieść VI Kongres “Optymalizacja procesów zakupowych. Nowe wyzwania działów zakupów”, który odbędzie się w dniach 26-27 października 2010 r. w Hotelu Le Meridien Bristol w Warszawie.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy reprezentujący firmy: Infosys BPO Poland, IKEA, Cadbury, Deutsche Bank PBC, M&M Polska, Schenker, Dragon & Eagle, Integer.pl, Accenture, TMS Brokers i Kamil oraz IDP.
W programie m.in.:
- W jaki sposób wejść na rynki wschodnioazjatyckie i na co zwracać szczególną uwagę w kontaktach z azjatyckim partnerem biznesowym? Informacje z pierwszej ręki przekaże Państwu Maciej Wilk, szef firmy Dragon & Eagle, reprezentujący także Radę Rozwoju Handlu Hong Kongu w Polsce.
- Możliwości negocjacji z dostawcami już dawno się skończyły i brakuje kolejnych pomysłów? O nowych sposobach generowania oszczędności powie Norbert Szafranowicz z Deutsche Bank PBC.
- W jaki sposób oceniać pracowników działu zakupów? Najważniejsze kryteria oceny, nagradzania i motywowania kupców wskaże Małgorzata Szulc, reprezentująca Accenture.
- Handlujesz z zagranicą i wahania kursu walut spędzają ci sen z powiek? Jaki jest najlepszy moment transakcji i jak się zabezpieczyć przed negatywnymi skutkami huśtawki walutowej? Swoją wiedzą na ten temat podzieli się Marek Wołos z TMS Brokers.
- Dział zakupów może kreować wartość dodaną dla biznesu, np. poprzez zakupy materiałów ekologicznych. Jak to zrobić i dlaczego warto ? powie Dariusz Mroczek, Dyrektor Zakupów w IKEA
Kto powinien wziąć udział
Z wiedzy prelegentów Kongresu, którzy zaprezentują doświadczenia firm z różnych sektorów gospodarki, najbardziej skorzystają Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:
- zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
- współpracy z dostawcami
- zarządzania dostawami
- logistyki
- handlu
- administracji
- inwestycji
- zarządzania majątkiem
oraz
- firmy pośredniczące w handlu zagranicznym, szczególnie z Azją
- przedstawiciele izb gospodarczych
- firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów i zaopatrzenia
- producenci systemów informatycznych do zarządzania procesem zakupowym
- doradcy finansowi
Szczegółowe informacje:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/52,vi-kongres-optymalizacja-procesow-zakupowych