W ramach jeszcze większej koncentracji na Kliencie, Volvo Trucks umacnia i optymalizuje swój biznes w Europe. Od stycznia 2020 zostaną wprowadzone dedykowane marce organizacje rynkowe aby w pełni wykorzystać potencjał danego rynku i marki Volvo Trucks.
Do tej pory, Grupa Volvo zarządzała swoimi dwoma markami samochodów ciężarowych, Volvo Trucks i Renault Trucks poprzez jedną wspólną organzację na większości rynków w Europie.
Oddzielne organizacje rynkowe, Volvo Trucks i Renault Trucks, będą w dalszym ciągu zwiększać pełną koncentrację na sprzedaży i Klientach dla każdej z marek.
Nie będzie żadnych zmian w sieci serwisowej; Volvo Trucks i Renault Trucks będą kontynuować współpracę tam, gdzie dziś są dwu-markowe własne serwisy Volvo Group Truck Center oraz autoryzowane punkty obsługi.
„Jesteśmy przekonani, że zespoły dedykowane marce na danym rynku jeszcze bardziej wspomogą naszych Klientów w drodze do sukcesu, ponieważ jesteśmy lepiej przygotowani na przyszłość i możemy stać się jeszcze bardziej wydajni i skoncentrowani na naszych ambicjach biznesowych”, powiedziała Heléne Mellquist, prezes Volvo Trucks Europe, i Jean-Claude Bailly, prezes Renault Trucks Europe, we wspólnym oświadczeniu.
Podobne newsy: Volvo FlowBelow Kit zwiększy wydajność paliwową