Volvo Trucks wprowadza magazyn informacyjny w wersji na platformę iPad

C

06-01-2011

  {modal href="/images/stories/volvo_ipad1_big.jpg"}{/modal}Volvo Trucks zaczyna publikować nowy magazyn w specjalnym formacie, dostosowanym do platformy iPad. - Nieustannie poszukujemy nowych sposobów dotarcia do naszych grup docelowych - mówi Tommy Kohle, wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej w Volvo Trucks.   W Volvo Trucks Magazine ukazują się artykuły poświęcone życiu kierowców w drodze, rozwiązaniom technicznym i rozwojowi produktów oraz analizy problemów ważnych dla branży transportowej: np. jak zredukować zużycie paliwa, albo jak spowodować, by więcej kierowców używało pasów bezpieczeństwa. W pierwszym numerze, mamy również okazję poznać dwóch rekordzistów: najszybszego kierowcę, posiadacza rekordu prędkości na dystansie jednego kilometra ze startu zatrzymanego i najlepszego azjatyckiego kierowcę w konkursie eko-jazdy.   - Magazyn postrzegamy, jako użyteczny i efektywny sposób prezentacji zagadnień, jakimi zajmuje się nasza firma, naszych osiągnięć technicznych, a także ekscytujących zadań transportowych realizowanych przez wielu naszych klientów - kontynuuje Kohle. Volvo Trucks ma bogate tradycje w komunikowaniu się z klientami i innymi uczestnikami rynku za pośrednictwem magazynów firmowych, wydawanych zarówno w formie tradycyjnej - drukowanej, jak i elektronicznej. Obecnie firma wykonuje kolejny krok naprzód, koncentrując się na użytkownikach komputerów typu tablet, rozpoczynając od posiadaczy urządzeń iPad. Magazyn ukazuje się w języku angielskim i jest adresowany do czytelników na całym świecie.   - Dla nas, jako firmy bazującej na wiedzy, wyznaczanie trendów i odkrywanie nowych kanałów komunikacji jest czymś naturalnym. Ponieważ chcemy wykorzystać szerokie spektrum możliwości, jakie oferuje platforma iPad, do magazynu dołączamy mnóstwo filmów i materiałów interaktywnych - mówi Kohle.Volvo Trucks Magazine można pobrać bezpłatnie z AppStore.

 

{modal href=”/images/stories/volvo_ipad1_big.jpg”}{/modal}Volvo Trucks zaczyna publikować nowy magazyn w specjalnym formacie, dostosowanym do platformy iPad.


PROMOCJA

PROMOCJA

– Nieustannie poszukujemy nowych sposobów dotarcia do naszych grup docelowych – mówi Tommy Kohle, wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej w Volvo Trucks.


 

W Volvo Trucks Magazine ukazują się artykuły poświęcone życiu kierowców w drodze, rozwiązaniom technicznym i rozwojowi produktów oraz analizy problemów ważnych dla branży transportowej: np. jak zredukować zużycie paliwa, albo jak spowodować, by więcej kierowców używało pasów bezpieczeństwa. W pierwszym numerze, mamy również okazję poznać dwóch rekordzistów: najszybszego kierowcę, posiadacza rekordu prędkości na dystansie jednego kilometra ze startu zatrzymanego i najlepszego azjatyckiego kierowcę w konkursie eko-jazdy.

 

Magazyn postrzegamy, jako użyteczny i efektywny sposób prezentacji zagadnień, jakimi zajmuje się nasza firma, naszych osiągnięć technicznych, a także ekscytujących zadań transportowych realizowanych przez wielu naszych klientów – kontynuuje Kohle.


Volvo Trucks ma bogate tradycje w komunikowaniu się z klientami i innymi uczestnikami rynku za pośrednictwem magazynów firmowych, wydawanych zarówno w formie tradycyjnej – drukowanej, jak i elektronicznej. Obecnie firma wykonuje kolejny krok naprzód, koncentrując się na użytkownikach komputerów typu tablet, rozpoczynając od posiadaczy urządzeń iPad. Magazyn ukazuje się w języku angielskim i jest adresowany do czytelników na całym świecie.

 

Dla nas, jako firmy bazującej na wiedzy, wyznaczanie trendów i odkrywanie nowych kanałów komunikacji jest czymś naturalnym. Ponieważ chcemy wykorzystać szerokie spektrum możliwości, jakie oferuje platforma iPad, do magazynu dołączamy mnóstwo filmów i materiałów interaktywnych – mówi Kohle.Volvo Trucks Magazine można pobrać bezpłatnie z AppStore.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C