WAK-Trans odebrał pojazdy MAN TGS

C

18-11-2016

W Truck & Bus Center Wrocław zarząd firmy WAK Trans z Kędzierzyna – Koźla odebrał 22 ciągniki siodłowe MAN TGS 18.440 4x2 BLS-TS ( Tank-Silo ) z ADR EXIII pod cysterny do gazów technicznych.   Ciągniki wyposażone są w skrzynie biegów TipMatic z EfficientRoll, oszczędne silniki D26 o mocy 440 KM z TopTorque ( moment obr. 2300 Nm ) oraz komfortowe kabiny sypialne „LX” z dwiema leżankami. Pojazdy zostały specjalnie przystosowane pod transport gazów technicznych i posiadają nie tylko świadectwo ADR EXIII, ale przede wszystkim charakteryzują się niską masą własną. Zastosowano w nich jednopiórowe zawieszenia osi przedniej, aluminiowe zbiorniki paliwa i aluminiowe felgi. Do tego dochodzi specjalna konstrukcja kabin, lekkie silniki Common-Rail, wahacze wzdłużne wykonane jako odlew oraz lekkie i sztywne ramy.   „Przy transporcie materiałów niebezpiecznych, takich jak m.in. gazy liczy się dosłownie każdy kilogram masy własnej zestawu"  mówi Waldemar Głogowski, prezes firmy WAK-Trans. „Dzięki temu możemy przewieźć więcej ładunku i tym samym bardziej efektywnie działać na rynku transporotowym. Oferowane przez MAN rozwiązania w tym zakresie idealnie się sprawdzają. Po drugie konsekwentnie stawiamy na najwyższy komfort naszych kierowców, aby mogli bezpieczniej przewozić niebezpieczne ładunki. To dla nas bardzo ważne, dlatego pojazdy są świetne wyposażone i m.in. oferują komfortowe kabiny sypialne „LX” z dwoma leżankami” dodał prezes Głogowski.   Od roku 2012 firma odebrała 62 pojazdy z logo lwa na masce.   W październiku 2013 zarząd firmy WAK-Trans uroczyście odbierał 50 000 pojazd zjeżdżający z linii produkcyjnej fabryki MAN Trucks w Niepołomicach wówczas też był to również ciągnik MAN TGS 18.440 4x2 BLS TS.  

3 WaktransW Truck & Bus Center Wrocław zarząd firmy WAK Trans z Kędzierzyna – Koźla odebrał 22 ciągniki siodłowe MAN TGS 18.440 4×2 BLS-TS ( Tank-Silo ) z ADR EXIII pod cysterny do gazów technicznych.

 

Ciągniki wyposażone są w skrzynie biegów TipMatic z EfficientRoll, oszczędne silniki D26 o mocy 440 KM z TopTorque ( moment obr. 2300 Nm ) oraz komfortowe kabiny sypialne „LX” z dwiema leżankami. Pojazdy zostały specjalnie przystosowane pod transport gazów technicznych i posiadają nie tylko świadectwo ADR EXIII, ale przede wszystkim charakteryzują się niską masą własną. Zastosowano w nich jednopiórowe zawieszenia osi przedniej, aluminiowe zbiorniki paliwa i aluminiowe felgi. Do tego dochodzi specjalna konstrukcja kabin, lekkie silniki Common-Rail, wahacze wzdłużne wykonane jako odlew oraz lekkie i sztywne ramy.

 

„Przy transporcie materiałów niebezpiecznych, takich jak m.in. gazy liczy się dosłownie każdy kilogram masy własnej zestawu”  mówi Waldemar Głogowski, prezes firmy WAK-Trans. „Dzięki temu możemy przewieźć więcej ładunku i tym samym bardziej efektywnie działać na rynku transporotowym. Oferowane przez MAN rozwiązania w tym zakresie idealnie się sprawdzają. Po drugie konsekwentnie stawiamy na najwyższy komfort naszych kierowców, aby mogli bezpieczniej przewozić niebezpieczne ładunki. To dla nas bardzo ważne, dlatego pojazdy są świetne wyposażone i m.in. oferują komfortowe kabiny sypialne „LX” z dwoma leżankami” dodał prezes Głogowski.

 

Od roku 2012 firma odebrała 62 pojazdy z logo lwa na masce.

 

W październiku 2013 zarząd firmy WAK-Trans uroczyście odbierał 50 000 pojazd zjeżdżający z linii produkcyjnej fabryki MAN Trucks w Niepołomicach wówczas też był to również ciągnik MAN TGS 18.440 4×2 BLS TS.

 

4 WAKtrans

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C