Firma WebEye, dostawca rozwiązań informatycznych do monitorowania pojazdów floty odnotowała wzrost przychodów – zarówno w polskim oddziale, jak również w skali całej spółki.
WebEye Polska poinformowała o wynikach finansowych za rok 2015. Firma osiągnęła przychody netto na poziomie 914 000 EUR, co stanowi wzrost o 36,4 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim, kiedy firma odnotowała przychód wielkości 670 000 EUR. Firma WebEye jest obecna na polskim rynku od 10 lat, a w 2008 roku otwarta została jej siedziba w Krakowie. Ciągły rozwój WebEye w Polsce doprowadził do otwarcia w lutym bieżącego roku drugiego polskiego oddziału firmy, tym razem w Poznaniu.
„Nasze wyniki świadczą o naszym rozwoju – jesteśmy w czołówce firm oferujących systemy do zarządzania flotą. Rośnie liczba realizowanych przez nas projektów, planujemy również dalszą ekspansję w Polsce. Naszą siłą jest oferta wysokiej klasy rozwiązań telematycznych oraz świetny zespół stworzony z doświadczonych i dobrze wyszkolonych ekspertów. Nasze rozwiązania sprawdzają się u klientów oraz uzyskują bardzo dobre wyniki w konkursach i badaniach – jest to dowód na to, że oferowane przez nas produkty pozwalają firmom rozwiązywać problemy w obszarze zarządzania flotą” powiedział Paweł Wloczek, Country Manager, WebEye Polska.
Również skonsolidowane przychody WebEye International Group za rok 2015 są większe niż w 2014 roku: odpowiednio wynoszą one 11 248 000 EUR oraz 7 005 000 EUR. Oznacza to wzrost o 60,6 proc. rok do roku. W ciągu ostatnich lat firma WebEye rozwijała swoją sieć, kładąc coraz większy nacisk na międzynarodową działalność – obecnie 48 proc. przychodów firmy pochodzi z oddziałów zagranicznych.
Obecnie sieć firmowa obejmuje 14 krajów europejskich, w których świadczone są ustandaryzowane usługi telematyczne oraz zagwarantowany jest dostęp do ekspertów z odpowiednim know-how. Klienci mogą liczyć na ścisłe, interaktywne wsparcie ze strony firmy oraz ponad 30 punktów serwisowych, które zapewniają usługi serwisowe dla jednostek pokładowych oraz ich instalację. Punkty serwisowe są umieszczone w: Austrii, Bułgarii, Czechach, Niemczech, Chorwacji, Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, Słowenii, Słowacji oraz na Węgrzech. Unikalna ze względów na skalę i liczbę krajów sieć umożliwia wysoki standard obsługi dla ponad 4000 klientów i więcej niż 45000 aktywnych jednostek. Firma, dostarczając ujednoliconą obsługę klienta i wsparcie techniczne, zamierza oferować swoje rozwiązania jeszcze szerszej bazie klientów.