WebEye otwiera nowe biuro w Polsce

C

22-03-2017

WebEye Polska, firma dostarczająca przedsiębiorstwom logistycznym i transportowym rozwiązania informatyczne do monitorowania pojazdów floty, otworzyła nowy oddział w Radzyniu Podlaskim. Jest to 3. filia WebEye w Polsce – od 2008 roku w Krakowie znajduje się siedziba firmy, a w 2016 roku otwarte zostało biuro w Poznaniu. Rozwój WebEye na polskim rynku wynika z zapotrzebowania przedsiębiorstw na usługi telematyczne oraz ich zainteresowania rozwiązaniami oferowanymi przez firmę. Poprzedni rok był dla WebEye Polska sukcesem – liczba nadesłanych zapytań była rekordowa, baza klientów zwiększyła się o 20 proc., a kilkunastu klientów zdecydowało się rozszerzyć współpracę z firmą poprzez zwiększenie zakresu funkcjonalności wykorzystywanych rozwiązań.   „W 2016 roku przekroczyliśmy symboliczną liczbę aktywnych jednostek zainstalowanych w pojazdach polskich firm – jest ich już ponad 3000. Wysoka jakość naszych rozwiązań oraz świetny zespół sprawiają, że polskie przedsiębiorstwa chcą z nami współpracować – nasze rozwiązania odpowiadają na ich potrzeby m.in. w zakresie optymalizacji kosztów paliwa, poprawy stylu jazdy kierowców oraz monitoringu floty. Otwieranie kolejnych biur w Polsce wpisuje się w naszą strategię bycia bliżej klientów i partnerów”  powiedział Paweł Wloczek, Country Manager w firmie WebEye Polska.   WebEye Polska działa w ramach struktur międzynarodowych, dzięki czemu jest w stanie zapewnić wsparcie klientom w 30 punktach serwisowych rozlokowanych w różnych krajach. Sieć firmowa obejmuje 14 krajów europejskich, 19 biur oraz ponad 50 000 aktywnych jednostek w skali kontynentu.

Grafika WebEyeWebEye Polska, firma dostarczająca przedsiębiorstwom logistycznym i transportowym rozwiązania informatyczne do monitorowania pojazdów floty, otworzyła nowy oddział w Radzyniu Podlaskim. Jest to 3. filia WebEye w Polsce – od 2008 roku w Krakowie znajduje się siedziba firmy, a w 2016 roku otwarte zostało biuro w Poznaniu.

Rozwój WebEye na polskim rynku wynika z zapotrzebowania przedsiębiorstw na usługi telematyczne oraz ich zainteresowania rozwiązaniami oferowanymi przez firmę. Poprzedni rok był dla WebEye Polska sukcesem – liczba nadesłanych zapytań była rekordowa, baza klientów zwiększyła się o 20 proc., a kilkunastu klientów zdecydowało się rozszerzyć współpracę z firmą poprzez zwiększenie zakresu funkcjonalności wykorzystywanych rozwiązań.

 

„W 2016 roku przekroczyliśmy symboliczną liczbę aktywnych jednostek zainstalowanych w pojazdach polskich firm – jest ich już ponad 3000. Wysoka jakość naszych rozwiązań oraz świetny zespół sprawiają, że polskie przedsiębiorstwa chcą z nami współpracować – nasze rozwiązania odpowiadają na ich potrzeby m.in. w zakresie optymalizacji kosztów paliwa, poprawy stylu jazdy kierowców oraz monitoringu floty. Otwieranie kolejnych biur w Polsce wpisuje się w naszą strategię bycia bliżej klientów i partnerów”  powiedział Paweł Wloczek, Country Manager w firmie WebEye Polska.

 

WebEye Polska działa w ramach struktur międzynarodowych, dzięki czemu jest w stanie zapewnić wsparcie klientom w 30 punktach serwisowych rozlokowanych w różnych krajach. Sieć firmowa obejmuje 14 krajów europejskich, 19 biur oraz ponad 50 000 aktywnych jednostek w skali kontynentu.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C