Więcej czasu na odbiór przesyłek

C

26-09-2018

Firma UPS ogłosiła wydłużenie godzin odbioru przesyłek dla klientów w całej Europie. Usprawnienie pozwoli wszystkim przedsiębiorstwom, zlokalizowanym w obrębie niemal 52 000 kodów pocztowych na całym kontynencie, na bardziej elastyczny dostęp do globalnej sieci logistycznej UPS. Klienci znajdujący się na obszarze około 7400 kodów pocztowych w Polsce będą mogli skorzystać z dwugodzinnego wydłużenia czasu na przekazywanie przesyłek, co zwiększa możliwości produkcyjne.

Firma UPS ogłosiła wydłużenie godzin odbioru przesyłek dla klientów w całej Europie. Usprawnienie pozwoli wszystkim przedsiębiorstwom, zlokalizowanym w obrębie niemal 52 000 kodów pocztowych na całym kontynencie, na bardziej elastyczny dostęp do globalnej sieci logistycznej UPS. Klienci znajdujący się na obszarze około 7400 kodów pocztowych w Polsce będą mogli skorzystać z dwugodzinnego wydłużenia czasu na przekazywanie przesyłek, co zwiększa możliwości produkcyjne.

Elastyczność ma kluczowe znaczenie dla małych firm w Polsce. Przedsiębiorcy chcą być pewni, że ich klienci otrzymują swoje zamówienia wtedy kiedy ich potrzebują. – powiedział Piotr Sitarek, dyrektor generalny, UPS Polska. Wydłużenie czasu odbioru nawet o dwie godziny daje małym firmom nie tylko więcej czasu na produkcję i realizację zamówień, ale także pozwala im skupić się na swojej pasji i rozwijaniu działalności.

Wyniki badania UPS Europe Pulse of Online Shopper 2017 pokazują, że 49% polskich e-konsumentów rezygnuje z zamówienia w przypadku, gdy czas dostawy jest zbyt długi. Dzięki wydłużonym godzinom odbioru i szybszej wysyłce w usłudze UPS Standard, przedsiębiorstwa w Polsce mogą skutecznie zwiększyć zadowolenie klientów zapewniając terminową dostawę, w przystępnej cenie.

Ostatnie udoskonalenia usług UPS są częścią planu zakładającego inwestycję 2 miliardów dolarów w rozwój infrastruktury w Europie do 2019 roku. W ramach programu firma realizuje również inne projekty m.in. ogłoszenie wartego130 milionów euro obiektu w Eidhoven w Holandii, otwarcie centrum logistycznego w Londynie o wartości 120 milionów funtów oraz budowę wartego 100 milionów dolarów centrum w Paryżu. Wszystkie dotychczasowe inwestycje pozwolą klientom dotrzeć do ponad 80% mieszkańców Europy w ciągu dwóch dni roboczych korzystając z usługi UPS Standard, najbardziej ekonomicznej usługi firmy.

UPS przechodzi aktualnie największy proces zmian od dziesięcioleci. Firma odpowiednio lokuje swoje środki i realizuje inwestycje przynoszące korzyści strategiczne i długoterminowy zwrot dla akcjonariuszy. Na początku 2017 roku, UPS ogłosił plany ulepszenia światowej sieci logistycznej, które zakładają zwiększenie wydajności i efektywności za pomocą nowoczesnych procesów, technologii informacyjnej i automatyzacji.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C