Wózki widłowe Mitsubishi nominowane w konkursie FLTA

C

08-12-2016

Jako finalistów w kategorii Bezpieczeństwa i Innowacji wśród dwóch najnowszych produktów Mitsubishi wytypowano Elektryczny wózek widłowy EDiA EX 80 Volt oraz magazynowy wózek typu Reach Truck z serii SENSiA z kabiną do pracy w chłodniach. Wózki widłowe Mitsubishi będą rywalizować o statuetki Archie.   Do tej pory już kilkakrotnie produkty Mitsubishi były wyróżniane w podobnych kategoriach. Wśród wcześniej zdobytych nagród można wyróżnić red dot design za konstrukcję wózków magazynowych oraz czołowych elektrycznych. Mitsubishi było pierwszą firmą, która wygrała statuetkę Archie w każdej z czterech nagradzanych kategorii stworzonych przez FLTA (Ekologia, Ergonomia, Bezpieczeństwo i Innowacje).   Tegoroczni finaliści zostali wybrani przez Komitet Techniczny FLTA, który kierował się w wyborze nominowanych ścisłymi kryteriami.   W kategorii Innowacji, Mitsubishi EDiA EX został wyróżniony za jego geometrię układu kierowniczego, który zapewnia "napęd na cztery koła" w nawet najbardziej wymagających zakrętach.   Typowy wózek widłowy może osiągnąć 90 stopni skrętu poprzez zastosowanie wysokiego ciśnienia opon i felg, najnowsza EDiA EX 80V, jest wyposażona w przeciwbieżne koła napędowe oraz unikalne 100 stopni skrętu tylnej osi, oznacza to, że możne on bez trudu osiągnąć mniejszy promień skrętu.   Przeciwbieżny napęd na dwie osie umożliwia płynny ruch wózka podczas skrętu niezależne od jego wymiarów, zwiększając zwrotność, zmniejszając zużycie opon, a ostatecznie poprawę bezpieczeństwa podczas poruszania się.   Obok EDiA EX 80V dumnym kompanem będącym tuż obok na liście FLTA jest wózek SENSiA przeznaczony do pacy w chłodniach.   Obdarzony izolacją przed hałasem i wibracjami, każdy aspekt projektu skupiony został na zapewnieniu miejsca pracy operatora, które będzie jasne i czytelne, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli w zasięgu ręki, aby zmniejszyć ryzyko zmęczenia kierowcy.   Dalsza ochrona kierowcy jest oferowana przez rewolucyjny w SENSiA panel kontroli sterowania palcami. Dzięki wsparciu dłoni operatora – minimalizowane jest obciążenie łokcia - pomaga to wyeliminować wspólne źródło powtarzających się nadwyrężeń związanych z intensywną pracą przy obsłudze wózków widłowych wysokiego składowania.   Kabina do pracy w warunkach chłodniczych posiada przejrzystą konstrukcję dachu z poliwęglanu, który zapewnia doskonałe widoki w górę, jednocześnie chroniąc operatorów przed upadkiem ładunków wszystkich rozmiarów.  

EDiA EX 1Jako finalistów w kategorii Bezpieczeństwa i Innowacji wśród dwóch najnowszych produktów Mitsubishi wytypowano Elektryczny wózek widłowy EDiA EX 80 Volt oraz magazynowy wózek typu Reach Truck z serii SENSiA z kabiną do pracy w chłodniach. Wózki widłowe Mitsubishi będą rywalizować o statuetki Archie.

 

Do tej pory już kilkakrotnie produkty Mitsubishi były wyróżniane w podobnych kategoriach. Wśród wcześniej zdobytych nagród można wyróżnić red dot design za konstrukcję wózków magazynowych oraz czołowych elektrycznych. Mitsubishi było pierwszą firmą, która wygrała statuetkę Archie w każdej z czterech nagradzanych kategorii stworzonych przez FLTA (Ekologia, Ergonomia, Bezpieczeństwo i Innowacje).

 

Tegoroczni finaliści zostali wybrani przez Komitet Techniczny FLTA, który kierował się w wyborze nominowanych ścisłymi kryteriami.

 

W kategorii Innowacji, Mitsubishi EDiA EX został wyróżniony za jego geometrię układu kierowniczego, który zapewnia “napęd na cztery koła” w nawet najbardziej wymagających zakrętach.

 

Typowy wózek widłowy może osiągnąć 90 stopni skrętu poprzez zastosowanie wysokiego ciśnienia opon i felg, najnowsza EDiA EX 80V, jest wyposażona w przeciwbieżne koła napędowe oraz unikalne 100 stopni skrętu tylnej osi, oznacza to, że możne on bez trudu osiągnąć mniejszy promień skrętu.

 

Przeciwbieżny napęd na dwie osie umożliwia płynny ruch wózka podczas skrętu niezależne od jego wymiarów, zwiększając zwrotność, zmniejszając zużycie opon, a ostatecznie poprawę bezpieczeństwa podczas poruszania się.

 

Obok EDiA EX 80V dumnym kompanem będącym tuż obok na liście FLTA jest wózek SENSiA przeznaczony do pacy w chłodniach.

 

Obdarzony izolacją przed hałasem i wibracjami, każdy aspekt projektu skupiony został na zapewnieniu miejsca pracy operatora, które będzie jasne i czytelne, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli w zasięgu ręki, aby zmniejszyć ryzyko zmęczenia kierowcy.

 

Dalsza ochrona kierowcy jest oferowana przez rewolucyjny w SENSiA panel kontroli sterowania palcami. Dzięki wsparciu dłoni operatora – minimalizowane jest obciążenie łokcia – pomaga to wyeliminować wspólne źródło powtarzających się nadwyrężeń związanych z intensywną pracą przy obsłudze wózków widłowych wysokiego składowania.

 

Kabina do pracy w warunkach chłodniczych posiada przejrzystą konstrukcję dachu z poliwęglanu, który zapewnia doskonałe widoki w górę, jednocześnie chroniąc operatorów przed upadkiem ładunków wszystkich rozmiarów.

 

SENSiA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C