Współpraca Kärcher i DSV

C

24-05-2016

Już od blisko dekady DSV odpowiada za obsługę logistyczną firmy Kärcher w Polsce, wspierając ją zarówno w codziennym zarządzaniu operacjami logistycznymi, jak i podczas wymagających wiosennych szczytów sprzedażowych.     Współpraca obu firm trwa nieprzerwanie od 2007 roku. W tym czasie początkowo obsługiwany asortyment urządzeń profesjonalnych został poszerzony o urządzenia domowe, akcesoria, części wymienne i artykuły chemiczne, w tym także towary ADR, a obsługiwane przez DSV wolumeny wielokrotnie się zwiększyły - Obsługujemy firmę Kärcher w zakresie kompleksowej logistyki kontraktowej i dystrybucji, a nasze zadania obejmują m.in. przyjęcia dostaw do naszego magazynu, składowanie, kompletację, wysyłkę i transport do odbiorców w całym kraju, głównie sieci handlowych oraz sieci dealerskiej Kärcher – mówi Jerzy Jach, Kierownik Operacyjny Spedycji Krajowej, Region Południe, DSV Road - Na początku naszej współpracy obsługa obejmowała jedynie proste składowanie i dystrybucję, a z biegiem czasu nasze usługi zostały rozszerzone o bardziej skomplikowane usługi co-packingowe, przygotowywanie zestawów promocyjnych oraz etykietowanie towarów zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.   Obsługa takiego klienta jest sporym wyzwaniem, szczególnie w okresie szczytów sprzedażowych. Ze względu na to, że produkty Kärcher dedykowane są do utrzymania czystości, wzmożony sezon przypada na okres wczesnej wiosny - Wzrost liczby operacji magazynowych i transportowych, jakie DSV realizuje od lutego do maja dla firmy Kärcher jest co najmniej dwukrotnie większy w porównaniu do innych okresów roku. Jest to dla nas niewątpliwie duże wyzwanie zarówno pod kątem niezbędnej powierzchni, jak i odpowiedniego personelu do obsługi operacji magazynowych. Aby zapewnić płynną i terminową dostawę do finalnego odbiorcy w okresie tego trzymiesięcznego szczytu, obsługa magazynowa prowadzona jest przez 6 dni w tygodniu w trzyzmianowym systemie pracy. Należy przy tym podkreślić, ze dopełnieniem tych działań jest sprawna organizacja dystrybucji drobnicowej przy zaangażowaniu całego systemu transportu krajowego DSV Road z udziałem wszystkich naszych oddziałów w Polsce – podkreśla Jerzy Jach, Kierownik Operacyjny Spedycji Krajowej, Region Południe, DSV Road.   - Zapewnienie sprawnej obsługi magazynowej oraz terminowości realizacji dostaw jest efektem doskonałej współpracy i partnerskich relacji wypracowanych na przestrzeni lat pomiędzy DSV i Kärcher. W tym celu organizowane są cykliczne spotkania zespołów roboczych naszych firm, dzięki którym możliwe jest precyzyjne zaplanowanie dostaw do magazynów DSV, wysokości zapasów oraz projektów dostaw do sieci handlowych. Z przyjemnością i zawodową satysfakcją możemy stwierdzić, że tegoroczny sezon należał do szczególnie progresywnych i udanych – mówi Ewa Radziszewska, Kierownik Logistyki, Kärcher Polska.  

DSV Solutions zdjecieJuż od blisko dekady DSV odpowiada za obsługę logistyczną firmy Kärcher w Polsce, wspierając ją zarówno w codziennym zarządzaniu operacjami logistycznymi, jak i podczas wymagających wiosennych szczytów sprzedażowych.

 

 

Współpraca obu firm trwa nieprzerwanie od 2007 roku. W tym czasie początkowo obsługiwany asortyment urządzeń profesjonalnych został poszerzony o urządzenia domowe, akcesoria, części wymienne i artykuły chemiczne, w tym także towary ADR, a obsługiwane przez DSV wolumeny wielokrotnie się zwiększyły – Obsługujemy firmę Kärcher w zakresie kompleksowej logistyki kontraktowej i dystrybucji, a nasze zadania obejmują m.in. przyjęcia dostaw do naszego magazynu, składowanie, kompletację, wysyłkę i transport do odbiorców w całym kraju, głównie sieci handlowych oraz sieci dealerskiej Kärcher – mówi Jerzy Jach, Kierownik Operacyjny Spedycji Krajowej, Region Południe, DSV Road – Na początku naszej współpracy obsługa obejmowała jedynie proste składowanie i dystrybucję, a z biegiem czasu nasze usługi zostały rozszerzone o bardziej skomplikowane usługi co-packingowe, przygotowywanie zestawów promocyjnych oraz etykietowanie towarów zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.

 

Obsługa takiego klienta jest sporym wyzwaniem, szczególnie w okresie szczytów sprzedażowych. Ze względu na to, że produkty Kärcher dedykowane są do utrzymania czystości, wzmożony sezon przypada na okres wczesnej wiosny – Wzrost liczby operacji magazynowych i transportowych, jakie DSV realizuje od lutego do maja dla firmy Kärcher jest co najmniej dwukrotnie większy w porównaniu do innych okresów roku. Jest to dla nas niewątpliwie duże wyzwanie zarówno pod kątem niezbędnej powierzchni, jak i odpowiedniego personelu do obsługi operacji magazynowych. Aby zapewnić płynną i terminową dostawę do finalnego odbiorcy w okresie tego trzymiesięcznego szczytu, obsługa magazynowa prowadzona jest przez 6 dni w tygodniu w trzyzmianowym systemie pracy. Należy przy tym podkreślić, ze dopełnieniem tych działań jest sprawna organizacja dystrybucji drobnicowej przy zaangażowaniu całego systemu transportu krajowego DSV Road z udziałem wszystkich naszych oddziałów w Polsce – podkreśla Jerzy Jach, Kierownik Operacyjny Spedycji Krajowej, Region Południe, DSV Road.

 

Zapewnienie sprawnej obsługi magazynowej oraz terminowości realizacji dostaw jest efektem doskonałej współpracy i partnerskich relacji wypracowanych na przestrzeni lat pomiędzy DSV i Kärcher. W tym celu organizowane są cykliczne spotkania zespołów roboczych naszych firm, dzięki którym możliwe jest precyzyjne zaplanowanie dostaw do magazynów DSV, wysokości zapasów oraz projektów dostaw do sieci handlowych. Z przyjemnością i zawodową satysfakcją możemy stwierdzić, że tegoroczny sezon należał do szczególnie progresywnych i udanych – mówi Ewa Radziszewska, Kierownik Logistyki, Kärcher Polska.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C