Zarządzanie flotą dzięki Goodyear Proactive Solutions

C

23-11-2016

Goodyear wprowadził na rynek nową, ogólnoeuropejską usługę Goodyear Proactive Solutions. Jej głównym wyróżnikiem jest możliwość monitorowania pojazdów użytkowych w czasie rzeczywistym i zarządzanianimi, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań telemetrycznych oraz analitycznych.     Usługa umożliwia operatorom flot monitorowanie w czasie rzeczywistym ich pojazdów oraz zamontowanych w nich opon. Usługa ma nie tyle informować oproblemach, które mają miejsce lub już się wydarzyły, ale przede wszystkim im przeciwdziałać. Do tego celu zaprzęgnięto algorytmy komputerowe, wykorzystujące wieloletnią wiedzę i doświadczenie producenta opon, które to w połączeniu z danymi pozyskanymi w czasie rzeczywistym pozwalają na dokładną analizę sytuacji, raportowanie stanu ogumienia i wcześniejsze sygnalizowanie potencjalnych lub już nadchodzących problemów. Dzięki temu można precyzyjnie zidentyfikować oraz rozwiązać kwestie związane z ogumieniem oraz bezpieczeństwem jeszcze przed ich wystąpieniem. W rezultacie użytkownicy zyskują przewagę konkurencyjną, która w bezpośredni sposób ma przekładać się na wzrost zysków oraz większą elastyczność w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.   „Jesteśmy świadkami ogromnej zmiany systemowej, która w znaczący sposób wpływa na rynek działań realizowanych przez pojazdy komercyjne. W dobie cyfrowej ekonomii, zarówno klienci indywidualni jak i firmy oczekują, że dostawy będą odbywały się szybciej, taniej i maksymalnie komfortowo. W rezultacie rynek tego rodzaju usług staje się bardziej zintegrowany zautomatyzowany. Goodyear Proactive Solutions oferuje operatorom flor jednostopniowe i intuicyjne rozwiązanie, które umożliwi redukcję kosztów, przy jednoczesnej poprawie w zakresie czasu pracy, efektywności oraz zrównoważonego rozwoju”  powiedział Michel Rzonzef, wiceprezydent Goodyear w regionie EMEA odpowiedzialny za usługi dla pojazdów użytkowych.   Goodyear przy współpracy ze swoimi partnerami przez ostatnie dwa lata opracowywał i wprowadzał na rynek nowoczesne systemy do zarządzania flotami, które w efekcie umożliwiły w grupie testowej wzrost efektywności, dzięki zmniejszeniu o 75% awarii wynikających z problemów z ogumieniem. Osiągnięto też redukcję kosztów operacyjnych, dzięki zmniejszeniu miesięcznych kosztów paliwowych o 300 euro/pojazd oraz ograniczeniu kosztów utrzymania opon sięgający nawet 70%. Mniejsze o 10% zużycie paliwa przekłada się też na redukcję szkodliwego wpływu na środowisko naturalne.   Nowe usługa jest dostępna w dwóch wariantach zapewniających efektywną, bezpieczną oraz zrównoważoną mobilność. Pierwsza to Proactive Tire, oferująca szeroki zakres usług takich jak monitorowanie ciśnienia opon, temperatury oraz głębokości bieżnika. Zintegrowane oraz w pełni zautomatyzowane rozwiązanie umożliwia operatorom flot maksymalizację osiągów wykorzystywanego ogumienia oraz wcześniejsze opracowanie harmonogramu prac konserwacyjnych. Drugą opcją jest Proactive Fleet, na który składają się dwie opcje: Driver Behavior oraz Track & Trace. Wspierają one operatorów flot w redukcji zużycia paliwa oraz czasu podróży, przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa. „Goodyear Proactive Solutions podkreśla naszą rolę jako kluczowego partnera operatorów flot, dzięki połączeniu najnowszych rozwiązań technologicznych i analizy danych z naszymi już obecnymi na rynku usługami wsparcia dla klientów flotowych. Przykładem może być program TruckForce, który z ponad 2.000 serwisów partnerskich i 350.000 zarejestrowanych pojazdów jest największym tego rodzaju system wsparcia w Europie. Nasze innowacyjne rozwiązanie jest w pełni kompatybilne ze wszystkimi oponami dla pojazdów użytkowych, dzięki czemu każdy operator flot będzie miał możliwość skorzystać z zalet nowego zintegrowanego systemu zarządzania flotą”  dodaje André Weisz, dyrektor generalny Goodyear Proactive Solutions.   Goodyear Proactive Solutions jest już dostępny w Polsce, Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Dalsze rozszerzanie listy krajów objętych nową usługę planowane jest w 2017 roku.

Goodyear Proactive Solutions Track and Tace Solution 2Goodyear wprowadził na rynek nową, ogólnoeuropejską usługę Goodyear Proactive Solutions. Jej głównym wyróżnikiem jest możliwość monitorowania pojazdów użytkowych w czasie rzeczywistym i zarządzanianimi, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań telemetrycznych oraz analitycznych.

 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Usługa umożliwia operatorom flot monitorowanie w czasie rzeczywistym ich pojazdów oraz zamontowanych w nich opon. Usługa ma nie tyle informować oproblemach, które mają miejsce lub już się wydarzyły, ale przede wszystkim im przeciwdziałać. Do tego celu zaprzęgnięto algorytmy komputerowe, wykorzystujące wieloletnią wiedzę i doświadczenie producenta opon, które to w połączeniu z danymi pozyskanymi w czasie rzeczywistym pozwalają na dokładną analizę sytuacji, raportowanie stanu ogumienia i wcześniejsze sygnalizowanie potencjalnych lub już nadchodzących problemów. Dzięki temu można precyzyjnie zidentyfikować oraz rozwiązać kwestie związane z ogumieniem oraz bezpieczeństwem jeszcze przed ich wystąpieniem. W rezultacie użytkownicy zyskują przewagę konkurencyjną, która w bezpośredni sposób ma przekładać się na wzrost zysków oraz większą elastyczność w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.

 

Jesteśmy świadkami ogromnej zmiany systemowej, która w znaczący sposób wpływa na rynek działań realizowanych przez pojazdy komercyjne. W dobie cyfrowej ekonomii, zarówno klienci indywidualni jak i firmy oczekują, że dostawy będą odbywały się szybciej, taniej i maksymalnie komfortowo. W rezultacie rynek tego rodzaju usług staje się bardziej zintegrowany zautomatyzowany. Goodyear Proactive Solutions oferuje operatorom flor jednostopniowe i intuicyjne rozwiązanie, które umożliwi redukcję kosztów, przy jednoczesnej poprawie w zakresie czasu pracy, efektywności oraz zrównoważonego rozwoju”  powiedział Michel Rzonzef, wiceprezydent Goodyear w regionie EMEA odpowiedzialny za usługi dla pojazdów użytkowych.

 

Goodyear przy współpracy ze swoimi partnerami przez ostatnie dwa lata opracowywał i wprowadzał na rynek nowoczesne systemy do zarządzania flotami, które w efekcie umożliwiły w grupie testowej wzrost efektywności, dzięki zmniejszeniu o 75% awarii wynikających z problemów z ogumieniem. Osiągnięto też redukcję kosztów operacyjnych, dzięki zmniejszeniu miesięcznych kosztów paliwowych o 300 euro/pojazd oraz ograniczeniu kosztów utrzymania opon sięgający nawet 70%. Mniejsze o 10% zużycie paliwa przekłada się też na redukcję szkodliwego wpływu na środowisko naturalne.

 

Nowe usługa jest dostępna w dwóch wariantach zapewniających efektywną, bezpieczną oraz zrównoważoną mobilność. Pierwsza to Proactive Tire, oferująca szeroki zakres usług takich jak monitorowanie ciśnienia opon, temperatury oraz głębokości bieżnika. Zintegrowane oraz w pełni zautomatyzowane rozwiązanie umożliwia operatorom flot maksymalizację osiągów wykorzystywanego ogumienia oraz wcześniejsze opracowanie harmonogramu prac konserwacyjnych. Drugą opcją jest Proactive Fleet, na który składają się dwie opcje: Driver Behavior oraz Track & Trace. Wspierają one operatorów flot w redukcji zużycia paliwa oraz czasu podróży, przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa. „Goodyear Proactive Solutions podkreśla naszą rolę jako kluczowego partnera operatorów flot, dzięki połączeniu najnowszych rozwiązań technologicznych i analizy danych z naszymi już obecnymi na rynku usługami wsparcia dla klientów flotowych. Przykładem może być program TruckForce, który z ponad 2.000 serwisów partnerskich i 350.000 zarejestrowanych pojazdów jest największym tego rodzaju system wsparcia w Europie. Nasze innowacyjne rozwiązanie jest w pełni kompatybilne ze wszystkimi oponami dla pojazdów użytkowych, dzięki czemu każdy operator flot będzie miał możliwość skorzystać z zalet nowego zintegrowanego systemu zarządzania flotą”  dodaje André Weisz, dyrektor generalny Goodyear Proactive Solutions.

 

Goodyear Proactive Solutions jest już dostępny w Polsce, Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Dalsze rozszerzanie listy krajów objętych nową usługę planowane jest w 2017 roku.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C