Zdalny kurier B2B

C

14-07-2014

Firma TNT Express wprowadziła kolejne rozwiązanie służące samoobsługowej aranżacji usług.         Już blisko połowa klientów TNT Express w Polsce korzysta z rozwiązań internetowych do aranżowania usług kurierskich, a 70 proc. wszystkich przesyłek nadawanych jest elektronicznie. Popularność tego modelu wśród firm w Polsce sprawiła, że nasz kraj - obok Hiszpanii - został wybrany do pilotażowego wdrożenia najnowszego rozwiązania TNT. To aplikacja do aranżacji usług transportowych dla firm, które nie są związane umową z TNT.   Po zakończeniu pilotażu rozwiązanie wdrożono w blisko 50 oddziałach TNT Express na całym świecie. W Polsce wsparto je kampanią promocyjną, oferując istotnie niższe ceny usług krajowych i międzynarodowych. - W kolejnym etapie będziemy pracowali nad wdrożeniem e-płatności – zapowiada Tomasz Kiepek.   Online Booking Tool (OBT) to jedno z rozwiązań TNT do samoobsługowej aranżacji usług. Kolejnym jest aplikacja dla stałych klientów myTNT, która – obok funkcjonalności OBT – oferuje im m.in. przechowywanie adresów odbiorców i historii wysyłek.   Następną kategorią są rozwiązania instalowane u klienta: umożliwiają integrację i komunikację on-line systemu IT firmy z systemami TNT. Polecane są dla średniej i dużej liczby wysyłek. Najbardziej zaawansowane jest rozwiązanie włączające systemowe rozwiązania TNT w proces dystrybucyjny i logistyczny użytkowników.

tntFirma TNT Express wprowadziła kolejne rozwiązanie służące samoobsługowej aranżacji usług.

 

 

 

 

Już blisko połowa klientów TNT Express w Polsce korzysta z rozwiązań internetowych do aranżowania usług kurierskich, a 70 proc. wszystkich przesyłek nadawanych jest elektronicznie. Popularność tego modelu wśród firm w Polsce sprawiła, że nasz kraj – obok Hiszpanii – został wybrany do pilotażowego wdrożenia najnowszego rozwiązania TNT. To aplikacja do aranżacji usług transportowych dla firm, które nie są związane umową z TNT.

 

Po zakończeniu pilotażu rozwiązanie wdrożono w blisko 50 oddziałach TNT Express na całym świecie. W Polsce wsparto je kampanią promocyjną, oferując istotnie niższe ceny usług krajowych i międzynarodowych. – W kolejnym etapie będziemy pracowali nad wdrożeniem e-płatności – zapowiada Tomasz Kiepek.

 

Online Booking Tool (OBT) to jedno z rozwiązań TNT do samoobsługowej aranżacji usług. Kolejnym jest aplikacja dla stałych klientów myTNT, która – obok funkcjonalności OBT – oferuje im m.in. przechowywanie adresów odbiorców i historii wysyłek.

 

Następną kategorią są rozwiązania instalowane u klienta: umożliwiają integrację i komunikację on-line systemu IT firmy z systemami TNT. Polecane są dla średniej i dużej liczby wysyłek. Najbardziej zaawansowane jest rozwiązanie włączające systemowe rozwiązania TNT w proces dystrybucyjny i logistyczny użytkowników.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C