Firma TNT Express wprowadziła kolejne rozwiązanie służące samoobsługowej aranżacji usług.
Już blisko połowa klientów TNT Express w Polsce korzysta z rozwiązań internetowych do aranżowania usług kurierskich, a 70 proc. wszystkich przesyłek nadawanych jest elektronicznie. Popularność tego modelu wśród firm w Polsce sprawiła, że nasz kraj – obok Hiszpanii – został wybrany do pilotażowego wdrożenia najnowszego rozwiązania TNT. To aplikacja do aranżacji usług transportowych dla firm, które nie są związane umową z TNT.
Po zakończeniu pilotażu rozwiązanie wdrożono w blisko 50 oddziałach TNT Express na całym świecie. W Polsce wsparto je kampanią promocyjną, oferując istotnie niższe ceny usług krajowych i międzynarodowych. – W kolejnym etapie będziemy pracowali nad wdrożeniem e-płatności – zapowiada Tomasz Kiepek.
Online Booking Tool (OBT) to jedno z rozwiązań TNT do samoobsługowej aranżacji usług. Kolejnym jest aplikacja dla stałych klientów myTNT, która – obok funkcjonalności OBT – oferuje im m.in. przechowywanie adresów odbiorców i historii wysyłek.
Następną kategorią są rozwiązania instalowane u klienta: umożliwiają integrację i komunikację on-line systemu IT firmy z systemami TNT. Polecane są dla średniej i dużej liczby wysyłek. Najbardziej zaawansowane jest rozwiązanie włączające systemowe rozwiązania TNT w proces dystrybucyjny i logistyczny użytkowników.