Niewłaściwe zarządzanie kilkudziesięcioma samochodami może generować niepotrzebne koszty, a tym samym obniżać efektywność działania całej firmy transportowej. Z pomocą przychodzi rozbudowany system firmy Transics, który pozwala w pełni monitorować towar oraz zamówienia, pracę ciężarówek, kierowców i naczep, a tym samym optymalizować pracę całego biznesu.
Wszystkie rozwiązania Transics mają jeden cel: zwiększyć efektywność przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
Na rozwiązania firmy Transics składają się: aplikacja biurowa TX-CONNECT oraz komputer pokładowy TX-MAX zainstalowany w ciężarówce. Cały system dostosowywany i konfigurowany jest do indywidualnych potrzeb firmy. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Transics firmy mogą m.in.: zdalnie zarządzać czasem kierowcy oraz jego aktywnością, przesyłać zlecenia i wszelkie niezbędne informacje dla kierowcy i spedytora, zarządzać trasą oraz raportować kluczowe parametry.
Dodatkowo wykorzystując rozbudowane dane z komputera pokładowego pojazdu osoba zarządzająca flotą jest w stanie kontrolować zużycie paliwa oraz monitorować technikę jazdy kierowców. Pozwala to obniżyć koszty floty, a tym samym zoptymalizować działanie firmy.
Transics oferuje również swoje usługi na aplikacjach mobilnych – TX-SMART. Jest to rozwiązanie dedykowane do monitorowania podwykonawców. Dzięki integracji TX-SMART z platformą TX-CONNECT przesyłanie wiadomości tekstowych i informacji planistycznych jest dziecinnie proste. W ten sposób w ramach jednej aplikacji spedytorzy mogą monitorować zarówno własną flotę i pracującą na zlecenie.
Kolejnym rozwiązaniem stosowanym w firmach transportowych jest niezależny system TX-MAGELLAN służący do kontroli naczep. Transics oferuje pełną gamę produktów m.in. z autonomicznym zasilaniem, kontrolą tras, monitorowaniem temperatury, parametrów technicznych naczepy aż po rozwiązania ATEX.