Na nowo zakupionych gruntach Panattoni rozpocznie już w II kw. br. realizację dwóch budynków o łącznej powierzchni ok. 160 000 m kw. W pobliżu parku znajdują się m.in. obiekty spółki Amazon, a w tym samym regionie położony jest kompleks koreańskiego LG. To oznacza ogromny potencjał biznesowy m.in. dla branży e-handlu i motoryzacyjnej. Bliskie sąsiedztwo znanych na całym świecie producentów oraz drogi S8 i węzła autostradowego Wrocław Południe (A4) pozwala na sprawny transport w kierunku Czech, Niemiec oraz praktycznie wszystkich miast Polski.
– Na stolicę Dolnego Śląska stawiają globalne marki, które zyskują możliwość szybkiego dotarcia do licznych rynków europejskich, przy niższych kosztach operacyjnych w Polsce, względem zachodniej Europy. Region Wrocławia w III kw. 2022 r. zajmował z wynikiem około pół miliona m kw. trzecie miejsce w kraju pod względem popytu na powierzchnię przemysłową. Zapotrzebowanie cały czas jest ogromne, dlatego realizujemy kolejne gigantyczne inwestycje – mówi Marek Dobrzycki, dyrektor zarządzający Panattoni. – Głównym motorem napędowym Wrocław Campus będzie e-handel, który skorzysta na międzynarodowym potencjale inwestycji.
Wrocław Campus przejdzie certyfikację środowiskową metodą BREEAM na poziomie Excellent. Deweloper m.in. wzmocni dach pod instalacje fotowoltaiczne, a także przygotuje tereny zielone, zwiększające atrakcyjność wizualną oraz bioróżnorodność inwestycji. Panattoni zrealizuje również towarzyszącą obiektom infrastrukturę drogową, elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną.