Jej klienci mogą teraz korzystać z usług UTA Plus Serwis, takich jak mycie pojazdów, czyszczenie zbiorników, parkowanie samochodów ciężarowych i naprawy u 1350 dodatkowych partnerów serwisowych w 17 krajach europejskich. Wszystkie usługi można rezerwować online i bezgotówkowo rozliczać z użyciem karty paliwowej UTA.
– Firmy transportowe i przewoźnicy zawsze stają przed wyzwaniem znalezienia odpowiednich miejsc serwisowych w całej Europie i uwzględnienia ich w zaplanowanych trasach – mówi Lukas Schneider, dyrektor ds. partnerstw strategicznych w UTA Edenred. – Dzięki współpracy z Travis Road Services możemy teraz zaoferować naszym klientom dostęp do jeszcze bardziej kompleksowej sieci akceptacji usług, obejmującej łącznie około 73 000 punktów w Europie. Pozwala to zaoszczędzić czas, kosztowne dojazdy i uniknąć niepotrzebnych przestojów w codziennej pracy.
O korzyściach płynących ze współpracy przekonany jest również Jochem de Graaf, dyrektor operacyjny Travis Road Services:
– UTA Edenred oferuje swoim klientom szeroką gamę rozwiązań, które zapewniają im większy komfort i wydajność oraz ułatwiają zarządzanie flotą. Ponieważ realizujemy dokładnie te same cele, współpraca z UTA Edenred była dla nas logicznym wyborem. Oprócz rozszerzonej sieci lokalizacji usług, klienci UTA Edenred mają teraz dostęp do naszej platformy rezerwacyjnej online, gdzie mogą łatwo znaleźć, zarezerwować i rozliczyć usługę, której potrzebują.